Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Azt gondoltam

2016. július 31. - Harun al Rasid

Azt gondoltam, hogy talán akad egy fideszes politikus, aki feltisztul végre, és józanul nyilvánul meg.

Azt gondoltam, hogy amikor Tuzson Bence elfogadta Bolgár György meghívását, és megszólalt a Klubrádióban, végre valami normális dolgot fogunk hallani.

Tévedtem. Bármi volt a kérdés, ez a kormányzati gramofon mindig ugyanazt a lemezt játszotta le. Nyomta a süket mantrát.

Persze, megértem, nem saját jószántából ment be a stúdióba - merne ilyet csinálni?, – hanem felső utasításra.

Ma reggel valamiért rákapcsoltam az Echo-tv-re – megígérem, soha többé nem követem el ezt a hibát – hát mit olvasok a képernyő alján látható lábsoron? Tuzson Bence szerint Brüsszel egy városnyi migráns kényszerbetelepítésén munkálkodik.

Aha. Brüsszel, mint olyan. Brüsszel, a város. Megértem, egy Tuzson mitől is fogná fel, hogy kényszerbetelepítésről szó sincs? Neki ezt mondták, hát akkor ez van. Nomeg, a városnyi is – mint olyan – kérdéses. Mégis, mekkora városnyi? Kisvárosnyi – 5-20 ezer lakos? Közepes városnyi – 20-100 ezer lakos? Esetleg nagyvárosnyi – 100 ezer felett?

Azt gondoltam, akad egy fideszes politikus, aki végre feltisztul, és nem a kötelező kormányzati faszságot mantrázza.

Tévedtem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr818925710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása