Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Balogh József Lino: Egy kis segítség, barátaimtól

2016. július 13. - Harun al Rasid

1965-ben még így szólt The Beatles: Segíts!
 
(Segíts!) Szükségem van valakire
(Segíts!) Nem akárkire
(Segíts!) Szükségem van valakire, segíts!

Fiatalabb koromban, mikor még zöldfülű voltam
Soha senkitől nem fogadtam el segítséget
De azok az idők elmúltak, már nem vagyok olyan makacs
Megváltoztam, s nyitottabbá váltam

Chorus:
Segíts, ha tudsz, mert padlón vagyok
Nagyon örülök, hogy itt vagy velem
Segíts talpra állni
Kérlek, segíts

Megváltozott az életem, minden más lett
A függetlenségem köddé vált
De időnként nagyon elbizonytalanodom
S tudom, sosem volt mág rád ilyen nagy szükségem

Chorus

Fiatalabb koromban, mikor még zöldfülű voltam
Soha senkitől nem fogadtam el segítséget
De azok az idők elmúltak, már nem vagyok olyan makacs
Megváltoztam, s nyitottabbá váltam

Mostanában így hangzik, Orbántól:

- Szervusz Gábor, ismét szükségem lesz a segítségedre, csapatodra !
- Szia Viktor ! Mi történt már megint?
- Tudod, a szokásos terelés, no meg szorítva vagyunk most, nyakunkon Brüsszel több milliárddal, amiből még múltkor fizettelek. Meg itt vannak a Gyuri rokonainak a bankbalhéi, ott is nagy lóvéról van szó. Mindezek mellett ránk álltak a menekültek lóvéjáért. Nem sorolom, sejted az egészet .
- Na jó, jó ! Hova küldjem az embereimet? A székházhoz?
- Dehogy, az már avas!
- A választóirodához ?
- Oda se !
- Meccs lesz ?
- Nem !  Gábor, most küldjed ki a Ligetbe őket, Pista üzent, kell a védelem neki is, nekem meg főleg. Az ellenzék úgy is tiltakozik, ti meg ne kíméljetek senkit! Minél jobban ütitek-veritek őket, annál jobban terelődik rólunk. Tudod ! Na, ez a lényeg.
- Tényleg verethetem a balosokat a fiukkal?
Mondtam, elmondom újra! Se nőt,se férfit ne kíméljetek, ahol csak éritek, vágjátok őket!
- De kameráznak ők is, meg a zsaruk is, sőt, még Gulyás Marci is ott van, őt nem tudjuk lerázni !
- Mindent megoldunk, elintézek mindent!  Marcit, ha kell, szúrjátok le, vagy amit akartok! Lényeg, hogy mindenki odafigyeljen !

- És mi lesz a törvénnyel, mondjuk valami gyülekezési szabadság, mert joguk van hozzá !
- Már arra is gondoltam, intézzük, arra van az Alkotmánybíróságom, mert a házamhoz is akarnak jönni !
- Rendben, Viktor, de utána küldöd a lóvét ?
- Eddig is perkáltam neked, nem ?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr768884924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása