Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Durcáskodás, gyevi nemzeti trafikok, népsűrüség

2013. július 10. - Harun al Rasid

válogatás a NER hülyeségeiből

válogatás a NER hülyeségeiből

A gyanú árnyékában. Nincs itt valami suskus, vagy matyaros „találékonyság”?

Idézet egy írásból az új katonai-orbáni gépekkel kapcsolatban. „A szállító repülőket nem csak a katonák, de a kormány is használhatná protokollcélokra, sőt, Hende elmondása szerint Áder János köztársasági elnök azt is felvetette egy beszélgetésen, hogy Brüsszel és Budapest között ingázó, európai parlamenti képviselők és politikusok szállítására lehetne azt használni, ami olcsóbb megoldás lenne az egyéni utazásos megoldásnál - már amennyiben az uniós testületek a magyar államnak is megtérítik az képviselők utazási költségeit, mint azt teszik a repülőjegyek esetében”!

Neked nem tűnt fel Waze, hogy mennyit vonatoznak? Csak nem akkut takarékoskodásról van szó?

(mókás…látott már Áder belülről katonai szállító repülőgépet? mondjuk, leginkább minimálkomfortos. kíváncsi lennék, hogy pl. Szájer, vagy Nácibarbi mit szólna egy krómacél üléshez, párna nélkül? a Nemzet Boldogságáról nem is beszélve. no meg, gyűjtőfuvar lenne? vagy minden nap indulna, fedélzetén 2-3 képviselővel? arról nem is beszélve, hogy az utazási költség térítés mekkora buli a küldötteknek! a szerk. megjegyzése)

Az 5számú „elszólta” magát. Csak nem a főnöke és cimborája koncepcióját szivárogtatja ki?

Mottó:

Senkit sem hagyunk az út szélén! Másutt heverésszenek a restek, ezért inkább belelökjük az árokba!

Nem igazán arról híres Őfenesége felkent cimborája, hogy nagyon mérlegelné, milyen szavakat, kifejezéseket és főleg minősítéseket enged meg magának. Hasonló a helyzet az alapvető világlátása kifejezésre juttatása tárgyában is. Ennek ellenére van bőven min elgondolkodni mai „Tikopia, a Föld túlnépesedése” tárgyában elkövetett írása kapcsán. Érdemi kommentár nélkül a „vezér”-gondolata: „’Az apró (4,7 négyzetkilométer) Tikopia-sziget háromezer év után is lakható maradt’ – írja Diamond. Az okok így foglalhatók össze: a tikopiaiak háromezer esztendeje ökológiai értelemben spórolnak erőforrásaikkal, és minden eszközzel elkerülik a túlnépesedést. Ha kellett, a törzsek egymás ellen háborúztak, hogy helyre álljon a sziget ideális népsűrűsége, ha pedig úgy hozta a sors, Tikopia-sziget lakóinak egy része egyszerűen kiúszott az óceánba, olyan messzire, hogy esélye se legyen visszaúszni.”

(háromezer esztendeje…ez pont annyira agyament, mint a négyezer éves vallási rögeszméje. amúgy Magyarország túlnépesedése ellen egész ügyesen dolgozik. a szaporulat nulla – ki a bánat szülne erre a rendre utódot? – aki tud, elmenekül innen, az egymás elleni háború is érzékelhetően szed áldozatokat…óceánunk ugyan nincs, de úttalan erdeink azért akadnak. a szerk. megjegyzése)

Nemzeti gyevi-trafik. Ahogy a mondás tartja az állampárt-katonákat más fából faragták

A nemzeti dohányboltokra nem vonatkoznak az önkormányzati szeszrendeletetek, melyek a vendéglátóhelyeken kívüli kiskereskedelmi egységeknek éjszakára megtiltja a szeszes ital árusítását.

Legalább is ez helyzet a hvg.hu szerint, akik sétára indultak a teréz- és erzsébetvárosi boltokba. Az igazság, hogy ők csak ellenőrizték, mert a neten erre vonatkozó információk (nyertesek fejtették ki, hogy nekik szabad) már korábban is megjelentek. S úgy tűnik nem tévednek. A lap megkeresésére Erzsébetváros önkormányzata közölte, hogy: „A nemzeti dohányboltok nem tartoznak az önkormányzatok hatásköre alá, működésükkel kapcsolatban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az illetékes”.

(tiszta ügy. először csak dohányárú volt, 3,3%-os árréssel. lett belőle 10%. majd kiegészült az élvezeti cikkek (?) teljes körével. most meg ráadásul addig árusítanak szeszterméket, ameddig akarnak, mindenkinek kuss! a NAV majd pont erre fog rárepülni! a szerk. megjegyzése)

S még csak nem is Csintalankodtak (a többek között „rémHír”-eségéről is elhíresült celeb büszkén vett cigit kiskorúaknak), csak úgy kipróbálták!

A méreg-gombóc tovább püfög. Ahogy az idétlen hülye-gyerekek szokták, nem bír az egójával

Ez a kis pötsch nem bír a pofájával, s azt hiszi ettől erősebb lesz, pedig csak röhejesebb. Mi meg kapjuk miatta a kokikat és sallerokat! A kulturált Európa persze, csak röhög rajtunk. Főleg, ha úgy idétlenkedik, mint most mikor az Európai Uniót fikázza a L'Express című francia politikai hetilap szerdán megjelent számában:

a jelenleg követett irányvonal az Európai Uniót egy birodalom és nem a nemzetek szövetsége felé közelíti, és ez sem a magyarok, sem az európai civilizáció érdekét nem szolgálja…az európai elit továbbra is azt gondolja, hogy az Európai Egyesült Államok felé kell fejlődni…

azon kisebbségben lévő európai vezetők közé sorolja magát, akik úgy gondolják, hogy az unió alapját a nemzetek jelentik…a többség a nemzeti víziót egyre kevésbé érzi legitimnek (hát, víziói, azok vannak. nem is értem, eddig kezelőorvosa miért nem adott erre neki valami áfiumot? a szerk. megjegyzése.)...az EU jelenleg a bürokraták birodalma, fővárosa Brüsszel.

A csúcs az a durcija, hogy az állam- és kormányfők érveléseit nem veszik figyelembe.

Mi van, köpcös? Már azt sem tudod, hogy te mi vagy? Érvelés? Ne már, melyik badarságodat hiszed annak?

Róna György jegyzete

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr298360008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

302398 2013.07.10. 17:07:58

Törvények? Kit érdekel, egyébként is mint tudjuk reájuk már eleve más törvények vonatkoznak. Délelőtt olvastam valahol, hogy olyan termékeket is árúsíthatnak, aminek a forgalmazása szakvizsgához kötött!

291070 2013.07.10. 21:24:28

1. ácsi 2013. 07. 10. 17:07 na, ezzel alapvető gond van. egyáltalán, az árusítás kereskedelmi képzettséghez van kötve. na persze, ha csak stróman, és marad az eredeti tulaj, mint tejelő tehén, akkor ez nem gond. a kereskedelmi/vendéglátóipari tevékenység folytatásához ugyanis elég, ha a vállalkozás bejegyzett tagjai egyikének van ilyen papírja. kizárt dolognak tartom, hogy a többségi nyerteseknek, akiknek fingjuk sincs a kereskedelemről, ilyesmi lenne. ez nekik jutalomfalat. szakvizsgához kötött termékforgalmazásnak még utána kell néznem. az élvezeti cikkek nem azok - hacsak nem a mariskára, vagy a szpídre gondolok.

62853 2013.07.11. 07:52:40

A repülőgépek esetében ugyanaz a helyzet, mint minden más ügyben. Kell egy gép. Milyen költség vonzata van, mennyibe fog kerülni az üzemeltetése, milyen megtérülési mutatói vannak? Na ezekre és az ezekhez hasonló kérdésekre nincs válasz. Mert minek is, hiszen övék ez az ország. Szó szerint.

291070 2013.07.11. 16:17:01

3. lusta 2013. 07. 11. 7:52 gondolod, hogy készítenek megvalósíthatósági tanulmányt? eddig egyetlen projektjükről sem készítettek, majd pont most fogják elkezdeni!

62853 2013.07.11. 22:41:13

4. keleti bölcs (szerkesztő) Ez nem csak a konkrét közgazdasági mutatók miatt fontos. Például egy ilyen szolgálatban álló gépnek megfelelő pilóták is kellenek, akiknek nem csak a rendszeres továbbképzést kell abszolválniuk, hanem a kirepült óraszámot is. A lengyel elnöki gép esetében pont ez történt. Fel is oszlatták a speciális, a kormányzati gépeket kiszolgáló katonai egységet. Legalább abból a katasztrófából tanulhatnánk. Ugyanis a speciális vizsgálóbizottság kiderítette, hogy valami kettőszázötven egynéhány esetben sértették meg a vizsgált időszakban az előírásokat. Hiányosak voltak a kiképzések, a kirepült órák száma is kevés volt és még lehetne folytatni. Pedig az egy kicsit nagyobb ország és a repülési órák a belföldi légiforgalomban is csak szaporodtak. Nálunk esetleg Felcsúton, ha már vasúti személyforgalmat terveznek,, talán légikikötő is lesz?

291070 2013.07.12. 08:40:53

[lusta](#1628505) na de kedves barátom! hát a nemzetközi mérkőzésekre csak oda kell, hogy jussanak a népek valami tömegszállító eszközzel?

62853 2013.07.12. 08:51:24

6. keleti bölcs (szerkesztő) Tényleg, vajon ott volt a Vidi montenegrói elkalapálásán? Állami milliárdok ömlenek az aranylábú gyerekekbe, míg a sima általános iskolai középiskolai, egyetemi képzésből milliárdok kerülnek kivonásra. Ez a matyaros (copy by Róna György)unortodoxia. A hanyatló, hülye nemzetek pont az oktatásba fektetik a lóvét, ahalyett, hogy az aranylábú gyerekekbe. Látszik is az eredmény. Mindenki minket irigyel.

302398 2013.07.13. 10:24:16

Már hogy lett volna! Arra felé a köpködést nem tekintik az európai kultúra szerves részének! Pedig ő csak ezért jár mecsre, ahogy az EU-ba is medve-vadászként!

291070 2013.07.13. 11:52:46

8. ácsi 2013. 07. 13. 10:24 csak úgy ne járjon, mint az egyszeri mezőőr, akinek utolsó szavai ezek voltak: hé, asszonyság, abban a drága bundában, azonnal jöjjön ki a málnásból!

302398 2013.07.13. 12:16:05

zu 9: Hogy ő hogyan jár az engem nem igazán érdekel, de az annál inkább, hogyha jövőre nem kergetjük el a maciba, amit akkor visszakézből kapumk az a mienk lesz!

291070 2013.07.13. 14:24:16

0. ácsi 2013. 07. 13. 12:16 nem sok esélyt látok rá :( de legalább a 2/3át el kellene venni tőle. aztán meg belefulladhatnak a saját zsírjukba - mert a pórokból többet egyetlen cseppet sem tudnak kipréselni.
süti beállítások módosítása