végtelen történet
végtelen történet
Nesze semmi fogdmeg jól! Probléma feloldás Orbán módra
A propaganda szerint (tegyük hozzá: utólag) a kormányzat orvosolni fogja az anomáliákat. Ennek jele lehet az felhívás, ami hétfőn került fel a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. honlapjára. Azok jelentkezését várják, akik húsz éve trafikot működtetnek, forgalmuk 80 százalékban dohánytermék -értékesítésből származik (valamint min. 184 cm magasak, szőkék, kék szeműek, és a katolikus legényegylet dalárdájának tagjai. a szerk. megjegyzése) és pályáztak, de nem nyertek koncessziót. A szakértő szerint: „A zrt. vélhetően igyekszik kezelni a vesztes trafikosok helyzetét, ami az el nem induló vállalkozók koncesszióinak visszavételét is jelentheti”. (mi vaaan? aki el sem indult, attól hogy' lehet visszavenni egy koncessziót? a szerk. megjegyzése)
A felhívás egy igen csak érdekes momentuma, hogy – ahogy a szakértők megállapították: „a zrt.-nek tudnia kell, hogy ki felel meg a kritériumoknak, hiszen a koncessziós pályázat mellé csatolni kellett egy környezeti leírást, amiben szerepel, hogy mióta működtet trafikot a jelentkező”.
(mábocs. ez a kritérium szerepelt a nyertesekében is? mert, ha igen, hogy a 3,14csába nyerhetett dalnok, sebészfőorvos, polgármester gyerek és pártvezér szomszédja? ha nem szerepelt, akkor milyen alapon jött most ez a feltétel a reményfutamban? a szerk. megjegyzése)
Az viszont a saját személyes tapasztalatom, hogy a kedvenc trafikosomat Gyulaiék elhajtották, mert: (most fijjej Waze) nem felel meg a követelményeknek: csak 1994 januárja óta ő az üzemeltetője a dohány-szakboltjának!
A szakértő szerint az is necces, hogy „Kérdés még, hogy mi lesz azokkal, akik az eredeti tervek miatt nem akartak pályázni, a megváltozott helyzetben azonban már kifizetődőnek látják az üzletet”
A másodlagos haszon is a haveroké.A felkészületlen nyertesekre is felkészültek
Hogy a nyertesek azon kívül, hogy benyújtották (bár olyanról is hallani, aki helyett a sameszok csinálták) a pályázatokat, hogy és mennyiben készültek fel a trafikok üzemeltetésre, arról - hogy finom legyek - megoszlanak a vélemények. Ez nem látszik igaznak azokra a „szolgáltatásokra”, melyek abban érdekeltek, hogy az új vállalkozásoknak jó pénzért (mértékadó források szerint igen jó pénzért) a segítségére legyenek, mert ezek igen csak felkészültnek látszanak.
S ha kellően naiv vagy, még el is csodálkozhatsz azon, hogy ezen is haverok kaszálnak.
Mint ismert, a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. néhány napja a cégértől a szemetesig, a digitális reklámtáblától a dizájn bárszékig lényegében mindenre kiterjedő és kötelezően alkalmazandó arculati kézikönyvet (169 oldal, összeállítása 3-4 millió forintra tehető), tett közzé az új dohányboltok kialakításához
A nap híre, hogy – az egész dohány-hacacáré legfőbb szereplője – Lázár kancellárius neve ebben is felmerült a a hódmezővásárhelyi Alustart-csoport tulajdonosához fűződő kapcsolata révén. Hogy ez miért is érdekes? Az Alustart-ot igen csak felkészülten találta az új előírás! (az arculati kézikönyv elvárásainak megfelelő dessign megvalósítása alsó hangon - áfával - 1 millió forint. fölöttébb családbarát! a szerk. megjegyzése)
Biztosan ráéreztek! =))
Róna György jegyzete.