Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Kürti Miklós: Kormányzati levélszemét

2016. április 05. - Harun al Rasid

Melegség járja át a kis szobám, ahogy kinyitom a frissen érkezett brosúrát. Melegség, enyhén sz@rszagú, amolyan, a Németh Szilárd kockás gatyájára asszociáltató. A fejemben csúnya szavak, közönséges, bonyolult mellékmondatok szövevénye kevereg, e káoszban legenyhébb stílusfordulat még csak a "qrvaanyád", de nagy a készlet, mert mi, öregek még az átkosban nevelkedtünk.

Belelapoznék, de az undor erősebb, és vasvilla csak kint a fészerben van. Még ide hallom a postás monológját, aki, ha posztján maradni akar, befogott orral teríti szét ezt a taszító, trágyalétől bűzölgő hazug, ocsmány hazugság-hegyet. "Lesz még Magyar Köztársaság" - mondja a Bródy, de azt nem, hogy mikor. A "parlament"-ben eközben felveri a port a helyben járást gyakorló ellenzéki képviselők lába, én meg mindeközben épp hetvenegy leszek.

Ugyan, hova már???

Egyétek, amit főztetek, minden magyarok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr78568864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.04.05. 19:02:34

Nagy szégyen, de én bele se lapoztam, úgy dobtam ki.

Xilit 2016.04.06. 18:28:22

@CsipkeRózsa:

Ó, én kidobás előtt négyfelé téptem! :)

Én annyira nem akarok részt venni abban, ami itthon folyik, hogy egyre inkább kívül állónak is érzem magam. Már csak egy megfigyelő vagyok.
De ez sem jó.

Xilit 2016.04.06. 18:37:12

Néhány évtized, és lesz magyar köztársaság. Olyan igazi.

Harun al Rasid · https://www.facebook.com/istvan.ille 2016.04.06. 19:11:39

@CsipkeRózsa: én - miután az első NER-es válaszlevelet (ami állítólag névtelenül beküldhető volt) a nemzetközi jelzéssel ellátva küldtem vissza - egyetlen továbbit sem kaptam. szerintem ezzel legalább egy finn nyírfát - másképpen papírfát - megmentettem.

Harun al Rasid · https://www.facebook.com/istvan.ille 2016.04.06. 19:13:53

@Xilit: ja, lesz. vagy nem. minden esetre, amíg orbán és bandája nem pusztul ki - akár természetes, akár erőszakos módon - nem lesz.

CsipkeRózsa 2016.04.06. 19:46:29

@Xilit: Ki tud kivárni évtizedeket? Én már nem.

CsipkeRózsa 2016.04.06. 19:49:31

@Harun al Rasid: Én a leveleket letiltottam akkor, amikor sorozatban küldte a hülye kérdéseit. Levelet már nem kapok.

Xilit 2016.04.06. 21:12:17

@Harun al Rasid:
@CsipkeRózsa:

Péter tette meg címnek a kérdést: Milyen ország az ilyen?
Ez egy olyan ország, amely minden tekintetben benne ragadt a feudalizmusban. Az eddig elmaradt polgári fejlődés , mint kihagyhatatlan lépcsőfok tudja csak meghozni azokat a felismeréseket, amelyek a Nyugatot úgy ahogy, de felépítették. Az Unióból visszatérő fiatalok - akárhányan is lesznek - fogják letenni az új magyar állam alapjait.
Felmerült egy gondolat: 200 éve jelentős emberek , nagy humanisták, nagy írók, nagy politikusok formálták a századot. Akkor volt egy világlátott Széchenyink. Most lehet egy Kissünk, egy Kovácsunk. Sándor Máriánk már van.
süti beállítások módosítása