Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Bonmot by Orbán

2012. november 07. - Harun al Rasid

a történelem maga

a történelem maga

Bonmot des tages stammt von Viktor Orbán auf eine sozialistische interpellation im parlament: „…Ich habe vor der wende NICHT gegen die DIKTATUR gekämpft, sondern gegen jene, die sie errichteten…”

No comment.

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr98359630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2012.11.07. 08:45:32

Nekem a döglött kutya fejbevágását bíráló megjegyzése is tetszett. Ha emlékezetem nem csal, döglött kutyába belerúgni kell!!!

235117 2012.11.07. 13:33:05

Ez biztos jó, de mire megtanulok németül, addigra elfelejtem elolvasni. DDD

179584 2012.11.07. 16:20:30

2. corvin Látod, ha most lennél iskolás, tanulhatnál németül:)))

235117 2012.11.07. 18:01:43

3. Marijja Igazad van, bár ha kötelezővé teszik úgy lesz, mint az orosszal. Az a mókás, hogy sehogyan se értettem, hogyan került elő ez a németesdi, aztán kiderült, hogy egyszer évekkel ezelőtt Orbán mondta valahol, hogy németet kell tanulni, mert az angol túl könnyű. Elbámultam az államtitkár asszony ekkora s.nyalásán. Tudod, végtelenül unom ezt a hülye világot. Mellesleg igazi barom voltam, hogy lusta voltam nyelveket tanulni, erre a kis időre meg még lustább vagyok...

180524 2012.11.07. 18:17:03

Na ja. Egy merő harc az élete. Azért néznek ki úgy a fotón...

RonaGyuri-mv 2012.11.07. 19:55:03

Egy kapcsolódó vicc: Egy nő vásárol a szupermarketben. Vesz: 2 liter 2,8%-os tejet, egy doboz tojást, egy doboz narancslét, egy fej káposztát, egy negyed kiló kávét, 20 dkg sonkát. Kirakja szépen sorban a dolgokat a pénztárnál a futószalagra. Mögötte áll egy részeg a sorban és nézi ahogy pakol. Amikor a pénztáros üti be a tételeket a pénztárgépbe, a részeg halkan megjegyzi: - Te biztosan egyedül élsz. A nő meglepődik a megjegyzésen, hiszen valóban egyedülálló. Végignézi a dolgokat amit vásárolt, de nem talál bennük semmi olyant, amiből a részeg következtetni tudna az ő családi állapotára. Felülkerekedik a kíváncsiság benne és odafordul a részeghez: - Tudja mit? Magának teljesen igaza van, de miből jött rá, hogy egyedül élek? Erre a részeg: - Mert ronda vagy!
süti beállítások módosítása