Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

De miért hazudnak?

2012. augusztus 01. - Harun al Rasid

munkaköri kötelesség lenne?

munkaköri kötelesség lenne?

Orbánt még megértem, nála az, hogy ha itthon van, kifelé hazudik, ha kint van, itthonra, ugyan súlyos jellembeli fogyatékosság, de szegény nem tehet róla, ez génhiba, nem segíthetünk rajta.

De a többiek, ugyan, miért hazudnak? Itt van például a NGM. Nem jó példa, de itt van. azt hazudják, hogy a GkI kimutatásai hamisak, mi több, le vannak fizetve a gaz balliberálisok által. Ezzel csak egy baj van:  a GkI a KSH számaiból dolgozik. Mi következik ebből? A KSH számai is hamisak, hazugok. Bár megértem az NGM álláspontját, biztosan osztják azt a churchilli nézetet, mi szerint csak annak a statisztikának hisznek, amit saját kezüleg hamisítottak meg.

Azután itt van a szittya árja igaz magyarság jeles képviselője, Vona. Ő azt hazudja, hogy az EP-be Isten ostoraként kihelyezett képviselőjüket, Szegedi Csanádot nem azért kívánják eliminálni, mert elfelejtkezett nem teljesen szittya árja vérvonalának bevallásáról - mit szépítsük, felmenői közt, eléggé el nem ítélhető módon, zsidó is akad - hanem mert holmi, sehol sem bizonyított vesztegetési pénzek fordultak elő környezetében. Áh, dehogy, ők nem vizsgálják senkinek rasszhoz, valláshoz, felekezethez, nemi identitáshoz való kapcsolatát, ők csak a feddhetetlenség okán buzgólkodnak.

Legújabb gyöngyszem Asztalosné Zupcsák Erika, EEM-beli szociális ügyekért felelős állami főbuzgár, aki azt hazudta: nem lesz egyéni nyugdíjszámla, MERT MÁR VAN! És nem pirult bele, nem sült le a pofájáról a bőr, szeme se rebben ezen ordító hazugság kiejtésének során! Nincs egyéni számla, de van, de nincs, de az én bátyám akkor is erősebb! *

Javaslom az állami rendszerbe átzsaroltaknak, hogy ugyan kérdezzék már le, hogy akkor, hogy' is áll a jelenlegi egyenlegük? Kurvára meg fognak lepődni: még csak egy hivatal sincs, ahol le tudnák kérdezni! De, ha lenne, akkor se tudnák megmondani. A lenyúláskor semmi féle nyilvántartó szoftver nem létezett a nagy kalap beömlési pontján, most meg már esély sincs a visszamenőleges egyéni számlavezetésre. De mind1, azért hazudni semmibe se kerül. Legalábbis azt hiszik.

"Ha mindenki hazudik körülöttünk, az igazmondás forradalmi tettnek számít! George Orwell."

Nincs kétségem a felől, hogy effajta forradalmi tettre Orbanisztán jeles képviselői közül senki sem képes.

* Aktuális info: közlemény ugyanonnan - eszük ágában sincs változtatni a jelenlegi rendszeren, marad a felosztó-kirovó formula, NEM LESZ EGYÉNI NYUGDÍJSZÁMLA! Valaki szólhatott volna a nemzetes asszonynak, hogy akkor ne beszéljen már hülyeségeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr338309946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2012.08.01. 09:16:06

Hogy a címben feltett kérdésre válaszoljak: Rutinból!

34417 2012.08.01. 09:22:06

ja, ha csak azért nem...

12392 2012.08.01. 09:37:21

Csak a rend kedvéért! marad a felosztó-kirovó formula -írod, helyesen. Azonban szó sem volt róla, hogy ezt meg kívánnák változtatni. Sőt!!! =))

60145 2012.08.01. 10:20:19

Így van, megszokásból. Hiszen a klubban elhiszik nekik mindennek az ellenkezőjét is, és módjuk van arra, hogy a számonkérést megússzák. A nemzet soha többé nem lehet ellenzékben! Vajon mit fognak még "megmenteni"? Az igazságot? Hofi már megmondta...

163107 2012.08.01. 10:45:31

2010-ben láthjató volt, hogy egy a cél: lenyúlni azt a hatalmas vagyont. Képzeljük csak el 10 milliárd euró - most alig több hitelért megy a huzakodás már lassan egy éve az IMF-fel. Volt, nincs. Semmi látszata, holott valós megtakarítás volt, aranytartalék - akár a Dunába szórták volna. Eszméletlen hazudozás vette kezdetét, előre lehetett tudni. "A mostani törvényjavaslat azzal lép tovább Selmeczi szavai szerint, hogy kimondja: a magánnyugdíjpénztár-tagok a vagyonukat átvihetik és kezeltethetik az állami pénztárban. Ennek technikájáról azt mondta: az érintett az egyéni számláját viszi magával az állami rendszerbe, a számlán lévő vagyont - amelynek egy része egy része állampapír, másik része pénzpiaci eszköz - nyilvántartják majd; de hogy milyen járadékban részesül majd az átlépő, annak szabályait a közeljövőben dolgozzák ki." Örökölhető lesz. ,mondta továbbá. Akik maradnak a magánpénztárakban azok 14 hónapig a TB-hez fizetik a járulékokat, később kompenzálják őket. Ezekből semmi se lett, nem volt önkéntes átlépés, hanem zsarolásos átcibálás, a tagok mind a mai napig az államnak tejelnek, kompenzáció nélkül, előre megfontolt szándékú rablás volt, szemrebbenés nélküli hazudozással. Most meg már nem is kormánybiztos a csücskös, rá se lehet pirítani...

163107 2012.08.01. 10:48:35

"Selmeczi Gabriella elmondta: a kormánynak és parlamentnek a jövő év végéig kell megalkotnia a részletszabályokat, de ennél jóval gyorsabban hozzák meg ezeket. Megismételte: senkit nem érhet kár, ha visszalép az állami nyugdíjrendszerbe. Az állami pillért fényezte Kérdésre válaszolva úgy vélekedett: az állam a magánpénztáraknál jobb hozamokat tud majd elérni az értékpapírok kezelésével, és garantálja a nyugdíjak értékállóságát." 2010-es cikkből idéztem: semmiféle törvényt nem alkottak meg, és hozamokról beszélni...több mint röhejes.

62853 2012.08.01. 11:33:54

Azt mondja Vladimir Bezdek, a cseh nyugdíjreform egyik kidolgozója, hogy a jövő évtől bevezetésre kerülő magánnyugdíj pénztári rendszer egy belső eladósodásra vezet, ami kívánatos, mert nem kerül sor a nagyobb mértékű külföldi eladósodottságra. Ugyanakkor 20-30 év múlva az államhaztartási kiadásokat jelentős mértékben csökkenti. Na erre nekünk már a fele lecsöngött, de jött a fidexes maffia. A cseh rendszer, tegyük hozzá, nem kötelező. 2%-t mindeki öbnkéntes alapon fizetné. Sikerre van ítélve Vladimir Bezdek szerint, mert jelenleg az önkéntes rendszerben a dolgozók 70%-a vesz részt.

110481 2012.08.01. 13:00:47

7.-re Igazad van! Ha önkéntes alapon megy a dolog, támogatandó, különösen, ha a kockázat ez egyéné és nem az államé. Itt sajna sokak számára kötelezővé tették és az összes kockázatot viselte az állam.

70185 2012.08.01. 13:01:40

Szia Rasid! Ha az ő szemszögükből nézzük,akkor nem hazudnak.Ők hiszik amit mondanak.De ez már másik szakmának kellene értékelni.

70185 2012.08.01. 13:03:09

Kimaradt egy "t" betű.De ezt már ...... .Így talán van értelme.

163107 2012.08.01. 14:02:27

8. zili 2012. 08. 01. 13:00 7.-re Igazad van! Ha önkéntes alapon megy a dolog, támogatandó, különösen, ha a kockázat ez egyéné és nem az államé. Itt sajna sokak számára kötelezővé tették és az összes kockázatot viselte az állam." Ennélfogva el kellett rabolni és szétszórni a szélbe. Nincs pénz, nincs kockázat - egyértelmű. Hogy egyesek mekkora félázsiai barmok tudnak lenni... A cikk különben sem erről szól, hanem arról, hogy miket ígértek, amit basztak teljesíteni. Én spec. előre láttam, és maradtam is. Legalább az összegyűjtött millióim megmaradtak.De, ha választanom kellene, hogy én magam hajigáljam a Tiszába, akkor inkább belehajigálnám, mint ezeknek adjam...

163107 2012.08.01. 14:06:24

Hapsi, hát sok mindent el is hisz az őrült kondás, de azt csak nem hiheti, hogy van már egyéni nyilvántartás, ami nincs. Mellesleg 2011 végéig kellett volna elkészülni a rendszernek, de hozzá se fogtak, mert nem is akartak, eszükben se volt, rosszhiszeműen hazudtak. A 2 millió orbitális hazugságból csak 1.

34417 2012.08.01. 14:37:53

8. zili 2012. 08. 01. 13:00 hogy mit viselt az állam? kockázatot? mégis, minek a kockázatát? hogy számon merik kérni, mit is csinált a megzsarolt pénztártag vagyonával? értem én, hogy megint meleg van, de ennyire talán még sem...

180524 2012.08.01. 15:33:09

Rasid, komolyan mondom, engem az lepne meg, ha egyszer másnap az ember arra ébredne, hogy na né, nem kell cáfolni, módosítani, újrafogalmazni, másik ötlettel előállni, etc.

62853 2012.08.01. 15:50:57

8. zili Ezt a fene nagy állami kockázatot ha tudná részletezni, nagyon megköszönném. Én ugyanis nem látom, de vannak nálam okosabbak is, és ők sem látják. Ellenben a kötelező és önkéntes rendszer nagy különbségén átsiklott. Az önkéntes, ún. III. pillér az adózott jövedelemből van befizetve. A II. pillér az adózatlanból. A cseheknél a most bevezetésre kerülő II pillér is önkéntes lesz. Szóval, jelenleg 3 millió cseh nyugdíjas 94%-ban az állambácsitól kapja az ellátását. Az államnak a fizetésük 3%-t a nyugdíjellátásra fordítja az állam és moat a fizetésük 2%-ról dönthetnek és összesen így az 5% lesz az I. és a II. pillérben. Egyébként kötelezővé szerettáék volna tenni, de a politikusok erről és még sok másról is döntenek és döntöttek. Figyelembe vették, vagy eldobták a szakértők asztalra tett javaslatát. Ne feléedjük, az önkéntesség mellett szólt a jelenlegi önkéntes III. pillérbeli 70%-os részvétel! Nálunk mekkora ez az arány, Na látja. Remélem így már érti.

34417 2012.08.01. 15:51:59

14. maiman 2012. 08. 01. 15:33 na, akkor már értem. az emberek többsége nem szereti a meglepetéseket, így azután nem is akarnak nekik meglepetést okozni.

163107 2012.08.01. 16:44:14

Rasid, gondolom, ezt a hülye trollt kivágod. Idézek Medvétől, akár ide is írhatná: "Továbbá, sajnos, "az úton végig kell menni", ahogy Marosán György írta egy önéletrajzi könyve címében. Ha már az ország lenyelte a békát, akkor annak el kell érkezni a gyomorhoz, mielőtt utat talál kifelé. Az idő nem "nekik" dolgozik (bár "ők" is sokfélék), mert érvényesül Kolozsváry Grandpierre Emil 1949-es törvénye, a HHH: Hülye Hülyét Hoz." http://osszian.nolblog.hu/archives/2011/09/12/Hazudni_hazudni_hazudni/

163107 2012.08.01. 16:44:54

Helyesebben írhatta volna... most is hiányzik...

62853 2012.08.01. 17:03:11

19. Osszián (szerkesztő) Ez annál inkább is igaz, hogy a nagy jelszó, miszerint mindeki hozzon magával egy embert, nagyon aktuális lett nekik. Minden jel a HHH szisztémát jelzi. Visszatérve a bölcs kalifa írásához, elszomorító, hogy büntetlenül mindezt me lehet ebben az országban tenni. Minden következmény nélkül. A büntetőjogi paragrafust kell itt alkalmazni.

163107 2012.08.01. 17:34:26

Magyarország kormányának jelenlegi politikájáról az EBRD elnökének főtanácsadója azt mondta az alapblog.hu-nak, hogy az látszatépítésen és rövid távú célok, olyan eszközökkel való elérésén alapul, amelyek rombolják az Európai Unió értékrendjét, hosszú távon kárt okoznak a magyaroknak és akadályozzák a megállapodás elérését az Nemzetközi Valutaalappal és az Unióval. „A non-ortodoxia az Önök esetében nem újszerű gazdaságpolitikát, hanem elsősorban a demokrácia alapjainak a kikezdését jelenti” – hangsúlyozta Erik Berglöf. „A leghatározottabban mondom: amit most gazdaságpolitikai gyakorlatként csinálnak, az csak látszatjavulásokat hoz, melyek csupán rövid távra szólnak” – vélekedett. Meglátása szerint az ezekhez vezető módszerek ugyanakkor ellentétesek a gazdasági növekedés érdekeivel, az Unió értékrendjével. Hosszabb távon mindenekelőtt Magyarország lakói fogják mindezt a kárt elszenvedni

267802 2012.08.01. 18:05:02

@7. zili Nem kedvesem, nem volt kötelező! Mindenki választhatott! Aki akart belépett, aki akart nem! DE! Volt olyan hülye, aki nem azt választotta, h a munkáltatója (nem az állam) hozzáteszi a 2.5x-esét? Ugye, h nem? Az állam ezzel csak jól járt akkor is, mert a sok sz@r kötvényét a Manyup-ok felvásárolták!! Akkor miről beszélsz?

180524 2012.08.01. 18:13:21

17. harunalrasid Azért legalább eccer meglephetnének!:-)) Fura, ez a barom duma (sálom elftársak stb) nálam prozaxy-ként jelent meg...

267802 2012.08.01. 18:21:59

24. maiman Hiába, no, verecke szelleme kísért! :-)

34417 2012.08.01. 18:30:47

24. maiman 2012. 08. 01. 18:13 nem hiszem, hogy ide merészkedne. már ketyeg neki az óra!

34417 2012.08.01. 18:36:46

18. Osszián (szerkesztő) 2012. 08. 01. 16:44 sajnos, ezt a köcsögöt nem tudom spamra tenni, mivel dinamikus ip-címmel manipulál. most éppen németországi címe van. tkp. nem bosszant, mert törölhető.

180524 2012.08.01. 19:30:30

26. harunalrasid Megerősítve, nálam is német.

163107 2012.08.01. 22:10:29

Ha már szóba jött, off, verecke kifizette már a perköltséget?..-)

34417 2012.08.02. 09:17:32

28. Osszián (szerkesztő) 2012. 08. 01. 22:10 nem. holnap indítom ellene a végrehajtási eljárást. először végrehajtási lap a bíróságtól, azután az önálló bírósági végrehajtó felszólítja a teljesítésre, majd, ha nem teljesít, foglal. letiltatja a fizetéséből, lefoglalja a családi ezüstöt, mit érdekel engem? így kb. a dupláját fogja leperkálni, mint amire a bíróság kötelezte. ha ez neki jó....

szendam 2012.08.03. 13:55:48

Kedves "Harun"! E bejegyzésed utolsó sorainak egyike nem stimmel! Ugyanis a "beömlőnyílás"-nál igenis volt számláló: a PSZÁF-nek átadott manyup-adatbázis. Az egy más kérdés, hogy ez a mai napig is ott pihizik és senkit nem érdekel! Üdv! szendam

szendam 2012.08.04. 20:51:19

"Örülök" neki, hogy senkinek nem tűnik fel: a poszt nincs linkelve, nincs okadatolva! Annak is "örülök", hogy az egyébként jogos mondanivalót ki(helyre) tudtam igazítani ... igaz, én sem linkeltem, de a PSZÁF honlapjára kattintva kiderülne, hogy nem vagyok "link"! Szerintem, ha valaki (mondjuk egy blogger) állítani, s így kritizálni akar valamit, akkor tegye meg Olvasóinak azt a szívességet, hogy bizonyít/hivatkozik! Üdv! szendam

12392 2012.08.04. 21:06:57

30: te komolyan azt hiszed, hogy tudod mit beszélsz??? Manyup adatbázis a PSZÁF-nál???? Ezt hol olvastad, csak nem kiflicsücsök-szenyátirona aszonta??? =)) Megsúgom neked a PSZÁF által előírt adatszolgáltatás nem alkalmas egy egyéni nyugdíjszámla megalapozására, hogy most olyan apróságról ne is beszéljünk, hogy nem ártana a továbbvezetésről is gondoskodni!!! =)) Ezzel is, ahogy az elszámolással (kifizették az infláció feletti részt!!!!) is egyértelműen okadatolták, hogy halvány lila sejtelmük sincs arról, hogy miről zagyválnak.
süti beállítások módosítása