Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Kertész Ákosnak volt igaza

2012. március 27. - Harun al Rasid

vegyük már észre!

vegyük már észre!

Olvasói levél.

"Vegyük már észre, hogy Kertész Ákosnak volt és van igaza. Ez a magyar nép alapvetően alattvalói attitűdű. Szereti, ha urai vannak, akiket szolgálhat, akikért lelkesedhet, mint egy gyerek a szülőkért. Vannak ilyen népek, csak nem Európában, hanem valahol azon a környéken, ahol a valahai Levédia volt. Türkmenisztán, Tádzsikisztán. A magyarok tévedésből kerültek ide. Ott kellett volna maradniuk, ott lenne a helyük, ezért van most a sok baj is, mert ez a tévedés véglegesen világossá vált mindenki számára itt Európában.

Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni, zsidót ütünk, ha egy kicsit már józanodni kezdünk, rögtön sietünk felkortyantani bizonyos ezeréves múlt kiszínezett dicsőségének édes italából, látják, hogy semmittevők és mihasznák vagyunk, nagy népek sziklavára, a parlament, nekünk csak arra jó, hogy lejárassuk. Mi lesz ennek a vége, szeretett úri véreim? Mert magam is ősmagyar volnék s nem handlézsidó, mint ahogy ti címeztek mindenkit, aki különb, mint ti. A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen, mintha itt sem lettünk volna.
Legyünk ez egyszer számítók. Kerekedjünk föl, s menjünk vissza Ázsiába. Ott nem hallunk kellemetlenül igazmondó demokratákat. Vadászunk, halászunk, verjük a csöndes hazai kártyajátékot, s elmélkedhetünk ama bizonyos szép ezredéves álomról.
Menjünk vissza, szeretett úri véreim. Megöl itt bennünket a betű, a vasút, meg ez a sok zsidó, aki folyton ösztökél, hogy menjünk előre. Fel a sallanggal, fringiával, szentelt olvasókkal, kártyákkal, kulacsokkal, agarakkal, versenylovakkal, és ősökkel! Menjünk vissza Ázsiába!...

Nagyváradi Napló 1902. január 31.
Ady Endre"

Mi változott 1902 óta? Semmi. Csak a nevünk: Orbanisztán lettünk. Bár lehetne a nevünk Hátasztán is. Ahogy EZEK egy vállrándítással elintéznek mindent: kritikát, bírálatot, törvénytelenséget, mutyit, nepotizmust, az is találó lenne.

Menjünk vissza Ázsiába, ott legalább ezer éves szittya múltunk révén különbnek mutathatjuk magunkat a többieknél. Talán lesz, aki el is hiszi. Logisztikailag még csak nem is fog sokba kerülni, mivel úgy mehetünk, hogy maradunk. Európa már úgyis ott lát minket...

Kertész Ákosnak igaza volt.Csakhogy, mi van akkor, ha 8 millió ember, Európa közepén nem akar Ázsiában élni?

Ez az írás az Ellenszék Vélemény Magazin oldalán jelent meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr498309746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2012.03.27. 09:09:26

Milyen érdekes, hogy már sok-sok évvel ezelött is volt, aki tisztán látott, ma mégsem akar hinni nekik egy nagy többség (2/3). Szomorú, hogy jobban szeretünk szemellenzövel élni, mint látni!!!

205707 2012.03.27. 10:02:55

Kertész Ákosnak igaza van! Megoldási javaslatok: 1.) Szolgalelkű, alattvalói népség, amely nem vállal önálló döntést, felelősséget = MEG KELL VONNI TŐLE SZAVAZATI JOGÁT, MEG KELL SZÜNTETNI A SZEMÉLYIGAZOLVÁNYÁT, STB., MERT EZEK RABSZOLGÁKNAK NEM JÁRNAK. 2.) Össze kéne terelni őket több, gigantikus tsz disznóólba dagonyázni, moslékot zabálni. (Nagyüzemi ganézás is központosítva leszen). 3.) Miután nem kértek bocsánatot a holokausztért (leszámítva engem, kb. másfél évtizede a MAZSHISZ hetilapban), mint háborús bűnösöket a Dunába kéne lőni őket, ami energiatakarékosabb, mint a villamosszék, és az akasztás is roppant macerás, hosszú időt igényelne. 4.) Kertész Ákosnak irodalmi Yad Vasem díjat!

58395 2012.03.27. 10:34:33

Effendi, baj van a visszamenetellel!!! Már ott vannak a következő népek, akik szintén erre tartanak... Itt még nincs helyünk, ott már nincs helyünk.... Elég lenne azt a pár tízezer mélymagyart visszaküldeni, akik ezer évet átaludtak, vagy ha az nem megy, aludjanak vissza...

34417 2012.03.27. 10:49:12

ezt azért díjazom: a mno, frissen-gyorsan kitett egy ellenértékű izét, valami ábrahám tibor nevű, önjelölt diaszpóra vezető senkinek (who the fuck is ábrahám?) a tollából, mi szerint kertész nem kell a kanadai magyaroknak. még szerencse, hogy senki nem kérdezi meg őt, mert, azért lássuk be, kedves barátaim, vannak kanadai magyarok, és vannak kanadai magyarok. ennek az ábrahámnak meg az lehet a baja, hogy nincs saját vacka. pedig, ahogy ürítési szokását elnézem, ingere van bőven belepiszkítani...

34417 2012.03.27. 10:50:53

3. Kokó 2012. 03. 27. 10:34 győzzön az erősebb! hiszen orbánék szájkaratéban igencsak jók!

34417 2012.03.27. 10:52:35

1. Marijja 2012. 03. 27. 9:09 szemellenzővel még tisztán lehet látni az utat, a környezet se zavar, nem véletlenül használják a lovakon a galopp- és ügetőversenyeken. narancsszínű hályoggal viszont tágra nyitott szemmel is bajos.

wesz 2012.03.27. 12:09:34

Ezutan en elhagynam a H-t. Ezzel virtualisan kovetned Kerteszt. CJD, mennyivel jobban mutat, euro-konform, igazi multi-kulti, raadasul kozmopolita.

Egy magyar 2012.03.27. 12:29:33

Örül a lelkem, hogy ilyen fogékony vagy az olvasói levelekre, akár 1902-böl is. Gondolom, ha már így a vélemények szintjén vagyunk, talán találhatnál olyan levelet is, amelyben Adolf Hitlert magasztalják, vagy a nyilas uralmat, esetleg a Rákosi érát hozzák példának. Esetleg lelhettél volna olyan írást is, amelyben Kertészt hazaáruló szarembernek tartják. Itt egy a lényeg. Mindig az ízlésünknek megfelelő írást válasszunk. Neked ezt sikerült, csak gratulálhatok a kreativitásodhoz!

12635 2012.03.27. 12:33:11

Lassan a szóval, egy magyar nábob, el a kezekkel Adyról!!!!

Egy magyar 2012.03.27. 12:40:09

Gertike! Egy kezem sincs Adyn. Kedvelem a srácot, kissé realisztikus néha szürreális versei miatt! :-) Viszont a magyargyalázó szar emberre nem tudok különb kifejezést!

34417 2012.03.27. 12:41:07

8. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 12:29 akkor cuppanj rá a mno-ra. ott találsz bőven ilyet, ráadásul még ízlésük sincs:-) mintha ady szavait figyelmen kívül hagytad volna, mert az sokkal súlyosabb, mint kertész igazsága. amúgy meg, ahogy a dőlt betű is mutatja, az olvasói levél idézett tartalma. gondolom, a szövegértés nem az erősséged. de azért örül a lelkem, hogy a billentyűzetet legalább jól tudod használni:-)

34417 2012.03.27. 12:43:00

10. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 12:40 hát, hogy stílusod, az van - ady, mint srác - nem kétséges. amúgy, csak olyan magyart lehet gyalázni, aki olyan is. húzd ki magad - hátha kilátszol a sámli mögül - te nem az vagy!

Egy magyar 2012.03.27. 12:51:13

Kedves Harun! Sem moslékzabálónak, sem genetikusan alattvalónak nem érzem magam és olvasásási és szövegértési problémákkal sem küzdök! Természetesen Te érezheted, hogy Kertész szavai Neked szóltak, de én nem venném magamra. Azt hiszem, ezzel vagyunk még egy páran így! Nekem ez a rasszista kijelentést magának megengedő Kertész simán egy szar ember, akinek attól áll fel, ha a magyarságba rughat egyet! Az pedig, hogy a holokausztért a magyarság felelős egyedül, örülök, hogy magadra veszed, mert nekem közöm nincs az ilyen gyalázatos, gyűlölködő kijelentéshez! Remélem, megnyugodtál és nyugtasd meg Kertészt is, nem akarom bántani a bőröndjén rettegőt!

34417 2012.03.27. 12:52:15

7. wesz (látogató) 2012. 03. 27. 12:09 már hiányoltalak. többször megkérdeztem, hogy: közöd? de valahogy mindig szemérmesen hallgattál. beszólsz, csak nem értem, miért. érdeked nem fűződik hozzá, elérni semmit sem tudsz, max. elégedetten dőlsz hátra: na, ma is megmondtam a magamét! kitántorogtál egy jobb élet reményében - mert ezek a gaz libsibolsik tönkretettek téged - szüleidet itt hagytad, hadd boldoguljanak, mert mi is történhet velük, nyugdíjuk van, majd csak megélnek, odakint kevélyen nem közösködsz egyetlen magyarral sem, mert különb vagy náluk, a szavazatod itthon szart se ér, mert szórványmagyar vagy, el ugyan nem döntesz semmit, de azért osztod az észt! miért nem települsz haza? hiszen itt tejjel-mézzel folyó kánanán van! vagy führeredet onnan kintről jobban tudod körbenyálazni? lehet, hogy orbán 3. hadoszlopának vagy tagja? mert nem kétséges, orbán, miután európát móresre tanította, az usa-ra fog szemet vetni, és kellenek az alvó ügynökök! most még tétovázik, mert nem tudja, hogy a fehér fensőbbség oldalán, vagy az afrikai vonalon indítson támadást - ki tudja, lehet, hogy obama nyer? - ebben meg udvari táltosai se tudnak segíteni, akik amúgy igen jól tudnak jósolni 6millió birka zsigereiből, meg kb. 2millió magyar tarka marha égetett lapockáiból, 2 millió turulmadár csontjaiból és matolcsy székletéből, de biztosan szükség van a magad fajta beszólogatókra. még szerencse, hogy súlytalanok vagytok. kertész esetében is.

34417 2012.03.27. 12:55:49

13. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 12:51 hagyd a bájolgást, nem áll jól neked. neked, kisgyerek, magadhoz sincs semmi közöd. a te magyarságod is megkérdőjelezhető, nem gondolod? szar embernek azért nem neveznélek, mert tudom, hogy vannak, akiknek még a szar is keserű. a post lényege ady, és az 1902-es állapotok. ha ezt neked meg kell magyarázni, engedd meg, hogy erősen kételkedjek szövegértésedben.

34417 2012.03.27. 12:58:34

9. Hollósy Gerti HCJD 2012. 03. 27. 12:33 nem kérdés, nemhogy a keze, de az esze sincs ott. tudatlanságánál, mélymagyarságánál csak a pimaszsága nagyobb: gertikém... hát, van még mit csiszolni a modorán.

Egy magyar 2012.03.27. 13:00:36

Harun! Szomorú a lelkem! Régebben nem voltál ilyen sarkos és durva, mint most Wesszel! Megértem, hogy zavar Orbánék sajátságos államvezetése, de Wesz eddig is úriember volt, saját és kulturált véleménnyel. Te pedig egy magyargyűlölő mellett kardoskodsz! Sajnálom Harun, erre egy szót tudok csak írni: szánalmas!

34417 2012.03.27. 13:04:16

@Egy magyar hogy te mit írsz, teljességgel közömbös. wesz ellenem uszul, és nem a mondanivalóm ellen. úriember voltában meg kételkedem. egy sima provokátor nem igazán lehet úriember. amúgy téged is megkérdezlek: a magyar tarka marhákhoz, vagy a birkákhoz tartozónak vallod magad? mert orbánék "sajátos" államvezetése, sajnos, csak az egyikhez rendel hozzá, de egyik se jó!

Egy magyar 2012.03.27. 13:05:04

Harun! Ne feszegesd azt a ládát, amit nem is akarsz igazán, hogy kinyíljon! Rendesen és emberi hangon társalgok Veled és nem sértegetlek! A véleményemhez jogom van, de ha megtanultad volna, ezt lehet közérthetően és udvariasan is előadni! Tudod Harun, a vita és a vélemény nem kell, hogy személyeskedésbe csapjon át, ebben gyúrhatnál még egy kicsit, mert ebben nem én vagyok "kisgyerek"! :-)

Egy magyar 2012.03.27. 13:07:25

Harun! Orbánék megnyerték a választást és 2/3-os törvényhozási többséggel hatalmazták fel a választók. Lehet útálni őket, de akkor is ez van! Nem is fecsérelnék több szót rájuk, mert sok dolgot szarul csinálnak. Kertész rasszista Ákosról pedig ismert a véleményem!

23353 2012.03.27. 13:28:13

Mint már említettem volt, a kanadai magyarság nagy részének nem tettszett Kertész Ákos levele. És nem tetszik az Orbán/Fidesz elleni mocsok/rágalmazó kampány kampány amit egyesek (Göllner et al) próbálnak szítani. Az a véleményük, mint nekem is, hogy ha a Fidesz intézkedései/kormányzata nem vállik be a magyaroknak, a magyarok következö alkalommal nem fognak rájuk szavazni. Várom a szokásos sértegetéseidet és "csalánosba" küldést...

34417 2012.03.27. 13:28:16

19. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 13:05 te semmi féle ládát nem nyitsz ki, kisgyerek, mert ahhoz kevés vagy. hogy szerinted én mit, és hogyan adok elő, már megbocsáss, nem tétel. jogod meg, persze, van. mellesleg még csak nem is vitázom veled. nem léped át a vitaküszöböt.

34417 2012.03.27. 13:31:12

20. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 13:07 valahogy nem értem...ki volt az előbbi bohóc? amúgy a választók semmi ilyennel nem hatalmazták fel, de úgy látszik, ez már annyira beleivódott az agyatokba, hogy ki sem lehet onnan törölni. még egyszer mondom: leragadtál kertésznél. a post nem erről, hanem az 1902-es állapotokról szól. mondd, hogy nem vélsz felfedezni azonosságot?

34417 2012.03.27. 13:37:03

21. little 2012. 03. 27. 13:28 nem tudhatod, hogy mi tetszett a kanadai magyarság többségének, és mi nem. szerinted a kmh rágalmazó mocsokkampány színtere? ugyan, kérlek, ne komolytalankodj! miért sértegetnélek? bár voltak néha pillanatok, amikor felfedezni véltem némi józan gondolkodást a kommentjeidben, de maradjunk annyiban, ezek múló pillanatok voltak. nem érsz annyit, hogy sértegesselek. mégis, ki is vagy? feltételezem, te legalább annyit megteszel - ellentétben wesszel - hogy lemész a sarki kocsmába, a többi outsiderhez, és kiteszed a pultra. azután összeméritek, kié nagyobb, és azzal eredtek a csalánosnak:-) neked is mondom: a cikk NEM kertészről szól! nehéz ezt felfogni?

34417 2012.03.27. 13:57:16

"egy magyar látogatóhoz" szólok (osszátok be, kinek, mi kell): a kisgyerek kitételt azért alkalmaztam, mert úgy gondoltam, egy tanult, felnőtt ember már tudja helyesen alkalmazni a "rasszista" jelzőt. barátod a gugli: "A rasszizmus olyan gondolkodásmódot jelent, amely az emberek külsejében megfigyelhető eltéréseket kiemeli, ezekhez morális, társadalmi vagy politikai különbségeket rendel hozzá, és az így létrehozott csoportok között – feltételezett tulajdonságaik vagy értékeik alapján – hierarchiát állít fel." "A rassz szó a francia race kifejezés magyarosított alakja, amely emberfajtát jelent. Az emberi rasszokat a 19. század közepétől az Európán kívüli népek gyarmati leigázását morálisan elfogadható, "természetes" folyamatként normalizálni törekvő nyugat-európai gondolkodásmód külön fajoknak állította be." ajánlom figyelmetekbe goebbels besorolását: kaukázusi fajok vagyunk, bizony! de ha már: kertész szerencsétlen definícióját én inkább hungarofóbnak nevezném mert rassz, az bizony, nem vagyunk! vagy, ha igen, akkor a magyar faj/fajta, még inkább találó. de azért nem kellene büszkének lennünk rá... ti meg simán zsidóztok.

Egy magyar 2012.03.27. 14:06:40

Harun! Kertésznél azért ragadtam le, mert az írásodnak a címében ő szerepel! Gondoltam, logikus akkor róla beszélnünk! Erre hoztál példát egy olvasói levéllel 1902-ből. Most akkor mondd már el nekem, ki is az értetlen? A Fidesz felhatalmazása pedig a leszavazottak 2/3-tól ered. Bogarászd át a választási törvényt, ha nem hiszel nekem! Magyarország.hu-n az új a 2011 évi CCIII, vagy a régi, mivel őket az alapján választották, a 1989. évi XXXIV. Amúgy pedig lehet nem volt érthető az eddigi hozzászólásaimból, de nem kedvelem, ha "kisgyerek"-nek hívsz! Kérlek, ha én megadom a tiszteletet Neked, ne kelljen már erre figyelmeztetnem Téged! Tudod, HCJD ide, vagy oda, de olyan gáz egy idősebb embert erre figyelmeztetnem!

Egy magyar 2012.03.27. 14:58:04

Bocsi, de még eszembe jutott a beírásod kapcsán, hogy ki is az a "ti"? Én a magam nevében írok ide! Kertésszel kapcsolatban pedig a rasszizmus azért áll meg, mert magyarnak lenni nem csak papír kérdése, de az önazonosságunk okán vagyunk egy külön nemzet. Így ez a szar alak a nemzetet mocskolta be! Sajnálom, ha vitaképtelen vagy, mert itt nem szintről van szó, pusztán csak arról, kit nevezhetek jogosan szar embernek!

34417 2012.03.27. 15:22:05

27. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 14:06 basszus, neked tényleg szövegértési gondjaid vannak! az idézett - gyengébbek kedvéért, az ilyeneknek, mint te - dőlt betűs szöveg az 1902-ből származó! te jó ég, te tényleg ennyire sötét vagy?

34417 2012.03.27. 15:28:08

28. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 14:58 most már nem csak kisgyerek vagy, de durcás is. a magadra erőszakolt jó modor csak álca. ez a "szar alak" kb. 100x annyit tett le már le a nemzet asztalára - na, nem a tiédre, mert az erősen lejt, és onnan az értékes dolgok simán a padlóra csúsznak, összetörve, - amiről neked rózsaszín fogalmad sincs, persze, mert ez neked magas. még a rasszizmus fogalmát se vagy képes értelmezni. hát, ez az a szint, amiről beszélek. kertész nem a nemzetet mocskolta be, hanem csak annak azon részét, aki az, ami. még csak be se mocskolta, csak leírta jellemzőit. állj a tükör elé, és rá fogsz jönni, miről beszélt. dehogy írsz te a magad nevében! ahhoz nincs elég merszed. persze, lehetsz "egy magyar". csakhogy, milyen? te pedig egy senki vagy, aki ugyan jogosan szar embernek nevezhet bárkit - nála sokkal különbeket is - de attól még senki marad. gondolom, ettől majd jobban alszol.

210560 2012.03.27. 15:32:00

Tudja fene... nekem nincs kedvem visszamenni Ázsiába. Olyan jól belaktam magam itt :) (persze viccelek, mert nem olyan jól érzem magam a bőrömben éppen itthon ...de mégsem Ázsiába mennék, ha mennék.) Fanny

34417 2012.03.27. 15:33:15

[Fannyvár](#1354488) nem is kell menned sehova. erről szól orbanisztán: az jött el ide...

34417 2012.03.27. 15:36:20

ha még akadna valaki, aki képtelen értelmezni 1902 visszaköszönését, azt kérem, most szóljon, mert kivárom, és csokorba kötve válaszolom meg. ez az agyonmagyar "egy magyar" eléggé kifárasztott, semmi kedvem minden retardáltnak egyenként szövegértelmezési leckét adni.

265558 2012.03.27. 15:36:48

Hungary is beginning to resemble the post-soviet dictatorships of central asia......ezt olvashatjuk a tegnap megjelent kanadai Maclean's-ben.....szerintuk mi mindig is azsiahoz tartoztunk, semmi kozunk europahoz... Democracy did not come easily to this part of the world. there were centuries of feudalism, a monarchy, a right-wing dictatorship, a Communist dictatorship, then the 1956 revolution when many died, many more were imprisoned, and some executed..... szegyeneive valtunk a Foldnek!

34417 2012.03.27. 15:41:10

[izesteszta](#1354494) majd mindjárt megjelenik little, kijelentve, hogy a Maclean's nem mérvadó, ballibsi, és különben is, hiszen ők csak tudják. a földnek jó részén azt se tudják, hogy létezünk, vagy, ha igen, milyen formában. én inkább európa szégyenének nevezném - na nem magunkat, magyarokat - csak orbánékat. kétségtelen, hogy orbánék is magyarok, de az már erősen kérdéses, hogy milyenek?

Egy magyar 2012.03.27. 15:53:05

Harun! Sajnálom, ha problémáid vannak azzal, hogy esetleg a Tiedtől eltérő vélemény is lehet. Az is frusztrálhat, hogy a "nagy embert" szar alaknak neveztem, mert szerintem az! Épp a "ti" köreitekben áll fel mindenkinek a hátán a szőr, ha a cigánybűnözést valaki meg meri említeni. Tudja mindenki, hogy létezik, csak ugye olyan júropér az ilyesmit tagadni! Meddig még Harun? Meddig csatázol a liberálfasiszták oldalán, ahelyett, hogy a nemzeti oldalt követnéd? Meddig hazudozol magadnak is, hogy ez a "liberális" csürhe előrébb visz bennünket? Ébredj Harun, mert eljön a nap, mikor az uszító "liberálisainkat" számon kérik. Nem én, hanem a törvény! Sajnálom, ha elfáradtál tőlem, de amit gondolok, azt le is írom!

265558 2012.03.27. 16:14:47

egy magyar anyadnak meseld el, melyik az orszag nemzeti oldala, MAJD EN ELDONTOM, mert jartam eleget iskolaba ahhoz, hogy ezt meg tudjam itelni, amikor kulfoldrol is fikaznak titeket folytonosan, akkor ti ott ne nemzeti oldalazzatok, szimpla bunozok vagytok, akik masok megfelemlitese, telefonos zaklatasa, bakancsos mazirozasok, vandalkodasok es zavargasok altal jutottatok hatalomra, majd teteztetek a ciganyozassal, zsidozassal, mi ez, ha nem bunozes?? BORTONBEN lenne a helyed es remelem megerem, hogy odakerul az egesz "nemzeti" bagazs, mert elsosorban embernek kene lenni ti szemetek, azt meg jol lathatoan nem sikerul, azt ajanlom az adobevallasoddal piszmogj precizen, az pontosan megmutatja, mennyira vagy nemzeti!?

Egy magyar 2012.03.27. 16:28:55

37. Nincs kedvem egy pimasz, buta, arrogáns alak miatt trágárkodni! Tudod, amit leírtam, az vélemény. A vélemény pedig szabad még tudtommal! Te azt döntesz el, amit akarsz magadban, sőt itt szét is fröcsögheted, de ezzel csak öcsi szintre viszed magad! Legalább tartás legyen már benned!

265558 2012.03.27. 16:35:57

egy magyar mindegy eltakarodjal innen, mig jol megy dolgod es addig megy jol, amig ez a kormany torvenyalapot szolgaltat a bunozeseitekhez, csakhogy ennek egy napon vege lesz es amire szamithatsz, az ennel az arrogancianal sokkal "kezzelfoghatobb" lesz! en tartom magam, meg a szabadsag-teri kockakovet is, mert nehogy azt gondold a hazamert nem fogom felszedni es szetverni vele azt a mocskos pofadat! velem szamolj, mert azok kozott leszek, akik hatarozottan gatat fognak szabni az elpofatlanodasotoknak! nehogy mar a patkanylyukbol szavazatszerzes celjabol elocsalogatottak osszak nekem a lapot, akibol elsz!

Egy magyar 2012.03.27. 16:41:18

39. Ez a szint neked, kis hülye? Szerinted miért kéne eltűrnöm szó nélkül, hogy egy ilyen kis köcsög sértegessen? Maradj ahol vagy, minek jönnél jó magyar emberek közé! Onnan vakoghatsz, ahol vagy majom! Elég konkrét voltam, idióta? :-)

265558 2012.03.27. 16:45:04

egy magyar azon a szinten tarsalgunk, amire levittetek a kommunikaciot, vagy azt hitted te majd szetbarmolod az orszagomat en meg illedelmesen mosolygok kozben hozza.....a sajat eszkozeitekkel foglak beledongolni legkozelebb a szabadsag terbe kovekkel egyutt!

34417 2012.03.27. 16:52:45

38. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 16:28 mellébeszélsz. itt nem az én tartásomról van szó, hanem a te tudatlanságodról. ady, 1902. fogod már az adást? a törvénnyel meg ne idétlenkedj, mert ahhoz nem csak te, de az egész jobboldali bagázs is kevés, hogy liberálisokat ítéljenek el. arról nem is beszélve, hogy még a fogalommal se vagytok tisztában. éntőlem leírhatod, amit gondolsz, nem engem minősít. ez egy szabad ország, a vélemény is szabad. meg te is. még valameddig. majd szólj, ha már érzed, hogy a te véleményed is annyit ér, mint a másiké. vagyis, szart se.

34417 2012.03.27. 16:54:25

40. Egy magyar (látogató) 2012. 03. 27. 16:41 miből gondolod, hogy vagy abban a helyzetben, hogy meghatározd, ki a jó magyar ember, és ki nem? elég konkrét kérdést tettem fel, agyagedény?

34417 2012.03.27. 16:56:19

41. izesteszta 2012. 03. 27. 16:45 hagyd a fenébe. nem ér meg ez a vakegér ennyit. azt hiszi, hogy majd ő megmondja. hát, csak higgye.

265558 2012.03.27. 17:16:26

meg csak ne is merje hinni!

34417 2012.03.27. 17:17:17

valamit nem értek...tanítják a jobboldali hozzászóló képzőben a terelés, mellébeszélés művészetét? mondom: ady, 1902. mondja: kertész. mondom: ady, 1902. mondja: szar ember, vélemény. mondom: ady, 1902. mondja: fidesz, 2/3. mondom: ady, 1902. mondja: liberális csürhe, meg majd a törvény. mondom: ady, 1902. most már nem mond semmit. lehet, hogy felfogta?

34417 2012.03.27. 17:19:32

45. izesteszta 2012. 03. 27. 17:16 lazíts. nagy úr a hit, hegyeket tud megmozgatni! ráadásul a hit nem a logikán alapszik, mi több, a tényekkel se nagyon törődik. hát, csak higgyen. majd, ha rájön, hogy azzal nem fog tudni jóllakni, esetleg kitér a hitéből:-)

vahabi 2012.03.27. 18:48:10

Szomorú vagyok Harun! Hová lett az író Rasid, aki szépekt írt? Hogy lehet ilyen trágárságot megengedni a posztodban és anyázást, amit izesteszta művel? Hol van az igényességed? Hol az emberség és a vitakészség, mások megbecsülése? Nem fontos már, csak a csata számít? Tényleg elszomorodtam!

34417 2012.03.27. 18:55:07

48. vahabi (látogató) 2012. 03. 27. 18:48 a szépíró rasid ott van a másik blogban. miért is kellene megbecsülnöm azokat, akik nem ellenfélnek, hanem eltaposandó ellenségnek tartanak? miről is vitatkozzak érv nélküli személyeskedőkkel, akik képtelenek felfogni a post mondanivalóját? szóval, inkább miattuk szomorkodj. én, köszönöm, jól megvagyok.

264151 2012.03.27. 19:08:29

kalifa, megrúgott a tevéd, hogy ennyire begőzöltél? ?Mióta ingyen utazhatsz teljesen megkergültél.Gondolod, hogy a korod felment minden alól?

204326 2012.03.27. 19:14:42

Helyén kell kezelni Ady publicisztikáit Nagy költő volt ez kétségtelen Egyébként meg egy filléres -forintos prosti aki eladta a véleményét azoknak akik finanszírozták a delíriumait Van ilyen Nem szabad összekeverni kettőt A szittyaságot imádom A társaságba majdnem mindenkinek van honfoglaláskori ijj replikája Nyáron sokszor összejövünk aztán míg fő az étel lövöldözünk Aztán persze berúgunk mint egy állat ,szidjuk a liberálisokat ,egyszóval kellemesen telik a nap:)) Mi legalább saját magunk fizetjük a delíriumot:)))))

34417 2012.03.27. 19:23:15

50. primavis 2012. 03. 27. 19:08 ez nem korfüggő. gondolom, nem vagy abban a helyzetben, hogy megítéld, mit tehetek meg, és mit nem. a témához, esetleg, egy összetett mondatot, ha szólnál (már, amennyire képes vagy rá)?

34417 2012.03.27. 19:30:45

51. kimitake 2012. 03. 27. 19:14 mi a fene van veled? már belém se rúgsz? a replika íjat meg, ha mondhatom, vannak, akik lenézik. itt. mogyoródon - pedig korántsem szittya környezet - vannak íjjászok - egész klubnyi, mi több, sorra nyernek európa bajnokságokat - , akik MAGUK készítik íjaikat, és nem bodzafából:-) erdélyben nincs íjnak való fa? ami az 1902-es idézetet illeti, nem gondolnám, hogy delírium lenne, főleg nem zsurnaliszta kurvásságból. mily érdekes: ha akkor delirált, most miért passzol minden szava? ez még tőled is méltatlan volt, misima.

264151 2012.03.27. 19:32:40

Kalifa, zsák a foltját! Szak azt döntsd el maghad, hogy te vagy Kertész Ákos zsákján a folt, vagy fordítva! Ami meg Adyt illeti, nos ő is eléggé prostituálta magát bizonyos nemzetellenes érdekek kiszolgálásával. Késői meaculpája ezen már nem sokat változtatott!

204326 2012.03.27. 19:36:27

mi a fene van veled? már belém se rúgsz? 25 kilómétert eveztem Fáradt vagyok a rugdosáshoz Majd máskor

34417 2012.03.27. 19:51:08

54. primavis 2012. 03. 27. 19:32 ezt meg honnan veszed? érdekes, de mintha ezek nem a te gondolataid lennének. ahhoz nem vagy se elég művelt, se elég okos. de azért nyomd csak a propagandadumát. a fene se tudja, de valahogy nem torolták meg anno ezt a "nemzetellenes" szöveget. azután meg mintha a postban nem olvasnék semmi féle mea culpa-t ady részéről. ha marad egy kis időd, esetleg, elemezhetnéd 1902 mai megfelelőjét. mert a post - neked is mondom, talán, ha sokat ismétlem, felfogod - nem kertészről, hanem 1902 és 2012 párhuzamáról szól! ja, hogy ez nem megy? pech.

34417 2012.03.27. 19:54:29

55. kimitake 2012. 03. 27. 19:36 ne röhögtess. az erdélyi folyókon völgymenetben nem kell evezni, csak az egyensúlyt, meg az irányt tartani. hegymenetben meg nem bírsz a sodrás ereje miatt:-) persze, tutajon, azért tényleg kemény meló még völgymenetben is. persze, akad még tó, víztározó, de ott. 25km, elég monoton tanmedencézés. esetleg ideát kavartál? a fene egye meg, itt is lejt a folyó!

264151 2012.03.27. 20:05:40

kalifa, mi a francot tudsz te rólam? mellesleg már iskoláskoromban háborogtam a magyar tanárnőm Ady kultusza miatt s pont a tényleg költőóriás eme gyengéjét dörgöltem az orra alá! Az meg komcsi szemléletmódodnak felel meg, hogy az ország ténylegesen sikeres évtizedeit lebecsüld. Hogy a mostanit gyalázod, az a te dolgod, vedd tudomásul társaiddal együtt, hogy nem ti fújjátok a paszátszelet tovább ebben az országban. S remélem jó sokáig nem is fogjátok a távoli jövőben sem! sorry...

163107 2012.03.27. 20:08:40

Rasid itt "egy román" kommntelt úgy vélem.

34417 2012.03.27. 20:15:31

[primavis](#1354711) igazad van, semmit se tudok rólad. az eddig előadottaid szerint pedig, remélem, megérted, nem is akarok tudni rólad semmit. mesélj már azokról a sikeres évtizedekről, iszom szavaidat! iskoláskorodban te felfogtad ady mondanivalóját? és még a tanárnőd orra alá is dörgölted a kritikádat? na, ne komolytalankodj. a passzátszelet meg nem kell fújni. az erre nem jár. ami a reményeidet illeti: kedv, remények, lillák, isten véletek...

34417 2012.03.27. 20:17:05

[Osszián](#1354712) nem hiszem. primavis nem lehet annyira gőgös, ha frissen igazolt lenne, hogy magának tulajdonítsa az országot. csak egy agymosott.

34417 2012.03.27. 20:22:32

[kimitake](#1354682) egy másik dolog, amit csak azért írok le. hogy nehogy azt hidd, a levegőbe beszélek. a hétvégi túraversenyeket - kőkereszt, vác, dömsöd, esztergom, mikor, mi - két menetben - hegymenet és völgymenet - mérték. a sobieski emléktúra, ami vagy győrből, vagy esztergomból indult, több volt, mint 25 km, igaz, nem is egy nap alatt tettük meg, de azért odáig fel kellett evezni, az alsó fordulótól - nekünk rendszerint dunaújváros volt ( de a csepel-sziget alsó végétől is bőven elég volt, mivel a holtágban, ahol alig mozgott a víz, szinte nehezebb volt előre húzni a hajót, mint az élő sodorban), a nemzetközi csapat ment tovább, fogalmam sincs, meddig - meg vissza az újpesti öbölbe, a csónakházhoz.

204326 2012.03.27. 20:34:29

62. harunalrasid HCJD (szerkesztő) 2012. 03. 27. 20:22 Jaj Rasid Én profi szinten sportolok heti 7 nap egy 9 kilós karbonkevlár versenyhajóval Nekem 25 km az középtávnál egy kicsivel több amit 2 és fél óra körüli idő alatt lenyomok Itt a vizitelepen negyedeikes kissrácok meg kiscsajok is naponta nyomják a 10-12 kilómétereket

163107 2012.03.27. 20:41:45

Nem primavis, hanem aki magyarnak hazudja itt magát.

34417 2012.03.27. 20:41:53

[kimitake](#1354727) közelítsünk. mégis, melyik holtvízben? amúgy kilométernek írják. valahogy mintha a román evezősök nem jeleskednének egyik hajónemben sem. de hát, te biztosan profi vagy, egyszer talán majd találkozunk a neveddel is. hidd le, tapsolni fogok neked, mert a sportteljesítményt díjazom. a teljesen értelmetlen, semmire se vezető beszólásaidat nem igazán.

34417 2012.03.27. 20:43:42

[Osszián](#1354730) az a központilag képzett terelő: gondolom, erre külön tanfolyam van náluk. ha már a témához nem tud szólni, hát, vagy személyeskedik, vagy terel. mi pénzt ölhettek bele, és csak ennyit tud!

204326 2012.03.27. 20:48:21

Holtvízen? A Rábán Felfele indulok Fele táv fel ,aztán forduló Egyébként én tudom mi a teljesítmény ezért röhögök ezen a kölkön aki " átkenuzta" az óceánt A lótúrót kenuzott az Rábízta magát a tengeráramlatra gyakorlatilag kormányoznia kellett 5200 kilóméter hatvan nap alatt Nincs olyan ember a földön aki ennyit kenuzni tudna Én ki nem állhatom az ilyen szenzáció hajhász dolgokat
süti beállítások módosítása