Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

hallgassuk meg egymást

2011. május 21. - Harun al Rasid

süketek párbeszéde

süketek párbeszéde

Kérem, én fel vagyok háborodva! Engem, kérem, semmibe vesznek! Szólni kellene ennek a Gábor gyereknek, ennek a Kubatov pártizgatónak, hogy az én vonalkódom, az már smafu? Hát Illepityut már meg sem kérdezik? Affrancba...

Mutatja a szomszédasszony, hogy hát ő kapott ám egy ilyet, és én, kaptam-e? Mondtam neki, hogy Bástya elvtárs már le sincs szarva. Nem nagyon értette, de hát ritkán néz mást a tv-ben, mint a győzikét, meg a maonikasót.

Mondom neki, hogy add már kölcsön, nehogy lemaradjak valamiről, azt mondja erre, hogy adja nekem örökbe is, mert begyújtani mostanában nem fog, másra meg ott van neki az illatosított, négyrétegű, margaréta mintás a cevától. Hát most olvasom. Már e bevezető is: hallgassuk meg egymást! J

Írja ezt egy olyan ember, aki, amióta eldöntötte magában, hogy ha bele döglünk is, de megjobbítja az életünket, ha attól koldulunk is, megváltja Magyarországot, megtanítja az Uniót, hogy hol lakik a magyarok istene, nem nagyon hallgat meg senkit. Jó, rendben, az orvosát talán. Bár, ahogy elnézem…Persze, értelmezhetem úgy is, hogy hallgassuk meg egymást: te is egy mást, én is egy mást.

Aztán meg, ez a konzultáció, ez is milyen? Egyoldalú kommunikációs csatorna, csak nem hiszi el bárki is, hogy kíváncsiak a válaszokra? Alibinek jó: megkérdeztük a zembereket. De a válasz egyáltalán nem érdekel minket. Mi nem azért vagyunk, mi azért vagyunk, hogy vezessünk benneteket, még ha nem is akarjátok. Szóval, ez az egész pont annyira lesz hatásos, mint az az alkotmányozó izé. Beépítettek akár csak egyetlen gondolatot is? Pedig volt valami 800 ezer válasz, abból már csak akadt volna valami hasznos! Ha nem, hát nem.

Szóval, lesz megint látványos diákmunka, szorgalmasan bontogatják majd a borítékokat, de ácsi, most már jobb, ha nem írtok oda mindenfélét, mert ott figyel ám a vonalkód! Nem ám csak úgy, névtelenül válaszolni, hogyisne, azt mindenki tud! Konfekció méreteddel, ingnyakad bőségével, a cipőd nagyságával és a fogtöméseid számával állj ki most bátran, és úgy vállald be, hogy hova tetted az ikszet, bátor polgártársam! Jön persze a nagy kamuzás, hogy az a vonalkód, az semmi, az csak egy adminisztrációs azonosító, hát elmondom, kicsi birkanép: nem az! Olyan információt rakok egy vonalkód mögé, amilyet akarok, wazze! Szóval, nincs mese, polgártársam, nem is kellene annyira hiányolnom azt a kurva kérdőívet, mert így még nincs rendszám a hónom alá tetoválva…

A közepe táján az a kérdés is oly bájos: ki érthetne meg jobban egy magyar embert, mint egy másik magyar ember? Hála a Kárpát-medence géniusza nemzetboldogító stratégiájának, épphogy a másik magyar nem érti meg az egyiket. Vagy fordítva.

Aztán a befejezés: az emberek mellett állunk! Hát, én körülnéztem, mellettem speciel nem állt senki, ahogy elnéztem a szomszédasszonyt, mellette se. De gondoltam, biztosan bennünk lehet a hiba, hát átmentem a hatodik szomszédhoz – amúgy is el akartam kérni a betonkeverőt – és megkérdeztem, hogy te János, áll melletted valaki? Azt mondta, hogy az előbb még ott állt mellette a Lőrinc, de már nem áll mellette, mert hazament, megetetni a csirkéket.

Ezek után a kérdéseket már csak átfutottam. Igazam volt, tiszta alibi duma az egész. Semmire se jó, értelmetlen kérdések idióta típusválaszokkal. Ha ezt nevezik szociális konzultációnak, akkor köszönöm szépen, jó, hogy nem kíváncsiak a véleményemre. Kérdezem én: mire jó ez a parasztvakítás? Valamelyik csinovnyik sógora nyomdát vezet?

Vannak, akik azt javasolják…hát, biztosan vannak, akik még egészen sok másmindet is, szexuális tevékenységre való felszólítással és testtáj megnevezéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr88309288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2011.05.21. 19:53:45

Kommentár nélkül ment a plusz!

13118 2011.05.21. 20:04:38

nálam is késik a posta ....

34417 2011.05.21. 20:10:00

[Hmmmm](#1204381) egy frászt, csak te egy másik listán vagy:-)

114634 2011.05.21. 20:11:27

Rasid! Engem is!! Ahogy szokják mondani, nem áll mellette rendvédelmis!! Meg különben is! Ha ezeket a bugyuta, - mondhatnám hülye - kérdéseket ő jóváhagyta, az őt minősíti!! Jó,jó, tudjuk, h agyilag kicsit babaagyú, de, hát mégiscsak ő a góré, mert neki van a legtöbb esze! :-))

12635 2011.05.21. 20:12:55

én is csak most kaptam meg, ne hidd, hogy sokat vesztesz...bár nézőpont kérdése =))

114634 2011.05.21. 20:13:15

Ja! Én megkaptam! Rasid, ha megadod a címet, elküldöm, h ne maradj ki a jóból Te sem!! :-))

171423 2011.05.21. 20:27:02

Na ehhez nem kivánok szólni mert minek De Off Maga jó kondiban van nem , tehát tudja mi az erő Ezt a fekete srácot nézze meg Rasid http://www.youtube.com/watch?v=2WSgBXWVy_8&feature=player_embedded

189336 2011.05.21. 21:03:01

Na, Ti mellőzöttek, engem még telefonon is kért a Vitya, hogy hallgassam meg. De, én nem. Nem és nem.Mert jellem vagyok. Még.

13118 2011.05.21. 21:10:07

a kossuth adón is szokta valaki mondogatni a hírek környékén a reklámblokkban, hogy ő orbán viktor.

189336 2011.05.21. 21:30:59

9. Hmmmm Befontoskodja magát mindenhova, tv. rádió, a postaládánk, az otthonunk . Egyszer csak a fejébe veszi, hogy végig ebédeli a hazát.

114634 2011.05.21. 21:58:57

10. Nyirfacukor Én nagyon szívesen látnám vasárnapi ebédre! Frissen szedett erdei gombából készített pörire! Igaz, h nem értek a gombákhoz, hát istenem! Ő sem ért ahhoz, amit csinál! És különben is, minden gomba ehető! Egyszer!!

189336 2011.05.21. 23:31:58

Raptor,én is erre gondoltam, csak annyira durva, hogy inkább nem sütöttem el. Igaz, ilyet gondolni sem illik, meg, nehogy visszafelé süljön el, tudod, bumeráng, úgyhogy meg ne hívjál gombapörire, ha ennyire nem ismered az erdeit !

193936 2011.05.22. 06:57:57

Én még nem kaptam levelet,de felhívott az Orbán Viktor.Csak úgy harsogott:Üdvözlöm,Orbán Viktor vagyok.Ennyit hallottam.

196290 2011.05.22. 07:12:01

Hölgyei és Uraim ! Szíveskedjenek valamennyien visszaküldeni levelemet Kubatov Gábor pártizgatgató listaegyeztetése okán. Csak ennyit kellett volna üzenni, bár így is tudjuk, hogy azért.

179584 2011.05.22. 08:42:45

Sok idöbe fog kerülni, mire a négy hetes otthoni "nyaralást" kiheverem. Imádom a párbeszédesdit és a konzultációt, mikor úgy is az történik, amit ÉN AKAROK. A ferihegyi névváltoztatáskor is konzultált a szakemberekkel, mindet ki is rúgta azonnal.

11715 2011.05.22. 08:51:14

egy ismerősöm véresen komolyan veszi az életet. azt mondja, már a nagyját kitöltötte, de van két kérdés, amin még gondolkodnia kell... melyik lehet az a kettő?

11692 2011.05.22. 09:25:10

...minek rá a vonalkód? Hogy az is baj elgyen, ha visszaküldöm, és az is, ha nem????

180524 2011.05.22. 09:26:31

Üdv, Harun! Még én sem kaptam meg a kódospapírt, teljesen kétségbe vagyok esve. Csak várom, várom, vért izzadva, ájulásig türelmetlenül, és semmi... Komolyan mondom, fölmegyek a miniszterhez.:-))

180524 2011.05.22. 09:28:40

17.-re evalajos Bizony, bizony ez ám a 22-es csapdája.

163107 2011.05.22. 10:58:48

A családomból senki sem kapott, se Szegeden, se Szolnokon, se Pesten. A drusza nagyon belevésett a noteszébe bennünket... Ezért olyanok még mindig a közvéleménykutatások, amilyenek... :-))

180524 2011.05.22. 11:40:43

20.-ra Üdv, Osszián! Tegnapelőtt négyszer-ötször próbáltam írni a Pubi domborít cikkedhez, nem tudtam belép- ni az oldalra.Akkor most itt, ha Harun nem orrol meg érte: Nekem Beckett és Ionescu mellé Mrozek jutott rögtön eszembe Szógyártóról.Majd Nálad kifejtem, miért. Ja, a lényeg! Nem csak én nem kaptam kódospapírt, egyetlen családtagom sem. Pedig hogy hiányzik....-))

163107 2011.05.22. 11:53:10

Maiman, nagyon sajnálom: írta Raptor mélben. Nálam egy pár idióta spamen van, szemrebbenés nélkül indexre vágom, aki az én moszatomnak nem felel meg - és ez NEM az ellenvélemény - Misima ellenvéleménye pl. nem zavar, és soha nem törölném, - de nem értem, más is panaszkodott, lehet hogy inkább feloldom, mert sajnálnám, ha értékes kommenteket és kommentelőket veszítenék. Legközelebb az ellenszéken lesz fenn az anyagom, szeretettel várlak!!! (talán még ma).

prozax 2011.05.22. 11:54:35

Minek a vonalkód??? Miért épp papirra nyomtatták. Miért PONT EZT a betűtípust használták. Ezek ilyenek ,minedent tudni ,akarnak ,de legalább nem lövik ki a szemem , senki nem tapossa a trikolort , a titkosszolgálat nem végzál ártatlanokat újságírókat.... VIszont tényleg,ez a konzultáció ,meg a papir nomeg a Zorbán:))) Gyerekek ,ééédes Istenem mi van már veletek:)))

180524 2011.05.22. 12:08:06

23.-ra prozax A szervereken tárolt adatok bármelyikét kódoltan "ügykezelik", ha érted mire gondolok. Ezeket a kódokat bármely más információtartalmú kódokkal "összefésülhetővé" lehet tenni, ha érted mire gondolok. Ennyit erről, ha érted mire gondolok...:-))

163107 2011.05.22. 12:14:23

Maiman, hogy a bánatba' értené, hogy mire gondolsz...:-)) Hát verecke asszed azért van itt, mert szeret gondolkodni? Nem, terelni van itt, másfelé vinni a szót, pártpropagandát kifejteni, személyeskedni. )pl Rasiddal)

34417 2011.05.22. 12:23:44

[maiman](#1204575) ugyan már, mitől értené? a mögéje írható "ügykezelő" szoftverről sincs semmi lövése:-) verecke, melyik hordozza az információt: a fekete, vagy a fehér sáv? magyarországon nem úgy hívják a zászlót, hogy trikolór. a szemét csak annak lövik ki, aki a felszólítás ellenére nem takarodik haza az anyjába, és a lövedék elé tartja a fejét. a konzultáció min. kétoldalú információcsere, nem papírra nyomtatott értelmetlen betűhalmaz. a végzár az vágányoknál alkalmazott, amiről te beszélsz - gondolom - az a vegzál. több kérdés, kicsi huszár?

12635 2011.05.22. 12:24:21

Ez a telefonálósdi nekem új, szóval vannak protekciósok, akiknek személyesen...nahát... a levélről rögtön az jutott eszembe, hogy a kézcsókos nyugdíjas nénik be tudják tenni a fényképet az imakönyvbe...

163107 2011.05.22. 12:27:55

ijé, fénykép is van??? Most már őszintén fel vagyok háborodva a diszkriminációért. Imakönyvem nincs, de életem végéig áhitattal őrizném valahol...

34417 2011.05.22. 12:40:11

Osszián (szerkesztő) 2011. 05. 22. 12:27 vár meg, míg lázár meg pacajka is küld valamit, aztán az egészet paszpoalozva, üveg alá, hogy a légy be ne köpje:-)

180524 2011.05.22. 12:54:45

29.-re Harunalrasid Ölég vízuális típus vagyok, erről a légybeköpésről egyből bevillant Svejk, a derék baka sztorija, jelesül az, hogy Ferencjóska képét lesz@rták a legyek, s ő ezt szóvá téve máris bajba került.:-))

prozax 2011.05.22. 13:02:39

24. Me amig ne vót vonakúd addig nem is vót ilyen igaz. Ha érted mire gondolok. Menj be valamelyik cucli pártirodába aztán kérd a saját adatidat.Vagy ha már nem kézzel irják akkor félelmetes? Aztán mit csinálnának Veled , Veletek??Szerinted érdekeltek bárkit is , hogy az adatitokat gyüjtsék majd felhasználják?:) Ugyan , akkor leszedálnák a bankszámládat és szépen hagynálak elvegtálni.Sokat képzteltek magatokról:) Ha érted amit írok:)

prozax 2011.05.22. 13:08:38

26. Nyunyuka , szerinted a szerződéseket mi mivel olvassuk le?:D Szerinted majd irogatjuk be a gépbe , hogy Ille Kukorica Bodajpicsa 2. ? Elmondom nálunk Te igy is úgy is csak egy vonalkód vagy. Az adat pedig a fehér vonal:) Egyéb kívánság???

180524 2011.05.22. 14:01:20

31.-32.-re Csupán a lényeg fölött siklasz el, ergo a téma részemről lezárva.:-))

34417 2011.05.22. 16:50:34

[prozax](#1204605) te, szerződéseket? na, ne röhögtess:-) a témához, szokás szerint, halovány fingod sincs, látható módon. tudod, a személyeskedéssel olyan nagyon messzire nem jutsz. mi az a kukorica? hát a bodajpicsa? nem ismerem, ugyan, világosíts már fel! méghogy nálatok én egy vonalkód volnék...aztán, hogy is ad ki a vonalkód egy információt? miért van vékony és miért vastag csík? hogy ábrázol betűt és számot? milyen vonalkódtípusok vannak? melyiket, hol alkalmazzák? milyen számrendszerben dolgozik? már mondtam egy párszor: ne értékeld túl magad. igaz, rólad tényleg nem kell sokat képzelni. nincs mit. egyszerű vagy, mint az ék. kb. úgy is működsz. amatőr...
süti beállítások módosítása