Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Az az oka, hogy kormányzunk

2011. március 29. - Harun al Rasid

Ha a FIDESZ-KDNP így folytatja, akkor hazánk kormánya előbb-utóbb bekerül a Guinnes rekordok könyvébe. Mindezt azért gondolom, mert reggel az Indexen még azt lehetett olvasni, hogy 11,5 százalékon áll a munkanélküliség és az alkalmazottak száma pedig röpke egy hónap alatt 14 ezerrel csökkent. Erre láss csodát, délután háromkor a cikk már nem volt olvasható. Az történt, hogy délutánra visszavonta a KSH a reggel kilenckor közölt munkanélküliségi és foglalkoztatási gyorstájékoztatóját, és a magyarázat, amely szintén az Indexen olvasható, nagyon frappáns: a hibát az okozta, hogy rossz népességszámot használtak. Tessék mondani, egy olyan cég, amely 1996.-óta foglakozik közérdekű adatközléssel, nem tudja hazánk munkakorú lakosainak számát? Ugyan már.

Aztán olvasom, hogy már nemcsak a médiatörvényt fordították le rosszul, de az új alkotmánytervezetet is. A Magyar Helsinki Bizottság szerint, a fordítás pontatlan és hiányos, amit így küldtek ki Brüsszelbe. Persze, erre is van magyarázat. Gulyás Gergely szerint nem fontos a fordítás, mert az úgyis csak tájékoztatatási célt szolgál. Ha elkészül a végleges változat, no, akkor azt kell majd pontosan lefordítani.

A legjobban azon döbbentem meg, amit a Tárki honlapján olvastam. Bár a kormány ugyan még mindig magas támogatottságot élvez, viszont december óta a FIDESZ-KDNP már minden harmadik választóját elvesztette.

Egyre több ember kezd kiábrándulni a kormányból. Egyre többen látják be, hogy a Fidesz átgondolatlan és értelmetlen nyakas politikájának, valamint a hatalmi törekvéseinek, hazánk teljes gazdasági elszigetelődése és végzetes lemaradása lehet a következménye. A kormányunk viszont konokul kitart az elképzelései mellett, és egyáltalán nem érdekli őket, ha a népszerűségük csökken.

Az az oka, hogy kormányzunk”- mondja Révész Máriusz, és ez kérem nem egy Freudi elszólás. Ezt mi, a nép is így látjuk. Sajnos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr408309230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

52511 2011.03.29. 20:50:58

..., el fogtok itten sopánkodni, csak sopánkodni, s sopánkodni a világ végezetéig .... Nektek még a Fidesz bukása után sem fog teremni babér, csak a sopánkdás fog maradni akkor is ...

103485 2011.03.29. 21:13:28

Miért Funyi, ha a Fidesz bukik Neked talán terem babér? Mert nekem nem. Én úgy vagyok vele, ha egy kormány megbukik, utána nekem sokkal rosszabb lesz. És ez a folyamat már tart, vagy 20 éve.

163107 2011.03.29. 21:27:09

Kedves Géza, elmebeteg vezető félbolond országA. kEZDIK LÁTNI KÜLFÖLDÖN IS: "Matolcsy György furcsa ember. Szerintem lövése sincs a gazdasághoz. Mondjuk Orbán Viktornak sem" - ez az enyhén szólva nem túl hízelgő mondat egy uniós alapító ország diplomatájától hangzott el, amikor arra kértük, jellemezze a magyar kormányt. A Hírszerző öt, az EU-ban meghatározó súllyal bíró tagállam és egy, a nemzetközi diplomáciában jelentős szerepet játszó ország diplomatáival folytatott háttérbeszélgetéseket annak érdekében, hogy felmérje: milyen a megítélése a tavaly hivatalba lépett második Orbán-kormánynak és a magyar uniós elnökségnek. A diplomatákkal beszélgetve úgy tűnt, a tavalyi választások után hatalomra került új kabinet iránt megvolt a bizalom - vagyis nem igaz az a jobboldali argumentáció, hogy a jobboldali kormányokkal szemben úgymond mindig fennáll a gyanakvás, mert ők "nem olyan alkalmazkodóak, mint a baloldaliak". "Gyurcsány katasztrófa volt. Mindenki csak azt várta, hogy jöjjön helyette valami jobb" - mondta például egy diplomata, és mások is megfogalmaztak hasonló véleményt, igaz, azt is többen megemlítették, hogy Bajnai Gordon kifejezetten magas színvonalon teljesített, tehát innen nézve fel volt adva Orbánnak a lecke - a lécet úgy tűnik, sikerült leverni." Most sem azzal foglalkoznak, amivel kéne. A saját bebetonozásukkal. Sokkal rosszabbul kormányoznak minden eddigi kormánynál és ennek jó vége nem lehet.

52511 2011.03.29. 21:31:57

2. Bogdán Géza (szerkesztő) 2011. 03. 29. 21:13 Egyet értünk! .., - de vannak sokan, akik azt hiszik, hogy visszajöhet még a valaha volt dicső szoclib korszak GyÚrcsányostul! .... - szegénykéim! :)))

103485 2011.03.29. 21:42:19

Szia Osszián Barátom! Most olvastam a 168-órában Lengyel L. László tollából egy olyan cikket, amely az általad leírtakat támasztja alá. Egyre többen látjuk már, hogy nem lesz ennek jó vége. És a népszerűségi mutatókat illetően erre most a Tárki is fehéren-feketén rácáfol. Intő jelek ezek, de ahogy az videó felvételen is látható a kormánytagok nyilatkozataiból, a kormányunkat ez egyáltalán nem érdekli. http://www.168ora.hu/buxa/versenykepessegi-paktum-adoharmonizacio-eu-orban-viktor-72725.html

103485 2011.03.29. 21:51:38

Nem volt az sem dicső korszak Funyi, de ha az emberek mérlegre teszik azt a korszakot és a mostanit, könnyen arra a megállapításra juthatnak, hogy az sokuknak jobb volt. Konkrétan mire gondolok? Arra, hogy drágul a kenyér, az étolaj, a benzin, a cukor, a cigaretta, az egykulcsos adónak köszönhetően kevesebb a bére, és hadd ne soroljam...

52511 2011.03.29. 21:55:36

6. Bogdán Géza (szerkesztő) 2011. 03. 29. 21:51 ..., nem tudhatjuk! ... lehet, hogy GyÚrcsánnyal már nem is lenne .... ?! - de nem is ez az érdekes ... Olvasd el a MA írt blogomat: szívfájdalom

163107 2011.03.29. 22:03:27

Na gyúrcsányozz már funyi, mint egy hülye ovodás. Gyúrcsány, gyúrcsány, gyúrcsány, mit akarsz ezzel? Gyurcsány most egy sima parlamenti képviselő. Slussz. 3 éve lemondott. Sose lesz többé miniszterelnök. De Bajnai, vagy a mi Botkánk még lehet.

103485 2011.03.29. 22:21:45

Elolvastam az írásodat Funyi, és azt kell mondjam, hogy teljes mértékben igazad van. Szerintem is erre megy ki a játék. Mi, itthoniak meg majd le leszünk ejtve, mert majd a határon túliakkal ők szépen bebetonozzák magukat a hatalomba. Csak tudod, ha ezt a Fidesz meglépi, mert véglegesen ugyan még eldöntve nincs, akkor azzal újra csak Gyurcsány Ferenc kerül a nyeregbe, mivel ő ez ellen anno határozottan síkra szállt és arra nemet mondott. Tudod Funyi, Orbán úr nem a két szép szeméért lett miniszterelnök, és a pártja sem azért nyert, mert ők a Fidesz. Azért nyertek, mert a nép változást szeretett volna. Munkahelyeket, és azáltal jobb életet. Hol vannak a munkahelyek? Sehol. Sokkal rosszabb lett, mint volt.

103485 2011.03.29. 22:33:25

Én a magam részéről bármelyik jelöltedet támogatnám Osszián Barátom. A polgármesteredet, Botka Lászlót is. Fiatal, tehetséges és energikus ember. Jó miniszterelnök lehetne belőle is. Csak tudod, ők manapság nem nagyon hallatják a hangjukat. A Bajnai is úgy eltűnt, hogy már vagy féléve nem is hallottam róla semmit. Pedig mivel rajtuk nem tudna a Fidesz támadási felületet találni, nem ártana, ha néha megütnének egypár kritikai hangot.

52511 2011.03.30. 00:52:42

8. Osszián 2011. 03. 29. 22:03 .., húsz év múlva már a TI Botkátok is "hamu-mamuzó" vénember lesz .... a Ballib pártok és a GyÚrcsányi DeKo-DeCha-Mszp-SZDSZ szavak már az Óvódában is szitokszónak fognak számítani ....

34417 2011.03.30. 06:55:22

gézám, gézám...churchill óta tudjuk, hogy a statisztika csak ceruza és radír kérdése. különösen, ha felülről odaszólnak. a fordítást meg nem kellene rábízni a csinovnyikokra. kiküldik magyarul a szöveget, akad arrafelé értő ember, aki lefordítja. igaz, hogy azt már nem lehet magyarázni... révész mártiriusz szerint kormányoznak? hát, körülbelül olyan hatékonysággal, mint a niagara felé sodródó hajó kormányosa.

ossian 2011.03.30. 08:28:46

Hülyeségeket íikálsz funyikám, mint rendszerint. Botka ma 39 éves. Egy 59 éves ember még nem vén, na de mit akarsz a 20 évvel? Mondjuk tudjuk, hogy se gondolkodni nem birsz, mert belefájdul a fejed, de olvasni se, mert ahhoz meg szöveget kell értelmezni, az meg gondolkodás nélkül nem megy, na de megpróbálhatnád. Nagy az internet, és ha több felé körülnézel, látni fogod, mi lesz az a kihúzott kötél, amibe majd ezek orra buknak: nem lesz 2014-es prolongálás. Nézz csak körül a történelmi események tájékán, mondjuk 1949-től: a Bach féle önkényuralom is csak 8 évig tartott, a zsandár és rendőr-uralommal, megszállva. A Rákosi rezsim megbukott az orosz tankok árnyékában. Ezt a nép akkor söpri el az al-kotmányával, kotmányával, főkotmányával ezt a pofátlan bandát, amikor akarja. Most még hülye és nem akarja. De akarni fogja.

52511 2011.03.30. 09:03:57

13. ossian (látogató) 2011. 03. 30. 8:28 http://www.youtube.com/watch?v=UYZQc-jz-jk&feature=related

163107 2011.03.30. 09:46:16

Funyikám, csak nem várod, hogy lemenjek debil kamaszlányok színvonalára? :-)))

Vasgereben 2011.03.30. 11:34:59

Funyi, miért kell degenerált alakokkal vitázni? Ezeknek krónikus Orbán/fidesz-fóbiájuk van és gyógyíthatatlanok! Minél sikeresebben megy majd a kormány tevékenysége, annál több átkot és hazugságot, rágalmat fog ez a banda rájuk szórni! S reménykednek , hogy a régi szép idők visszajönnek majd. Majd, sohanapján! Jó szórakozást!

115729 2011.03.30. 11:48:31

Géza barátom! EZ előre prognosztizálható folyamat, hogy a mindenkori kormányzó párt csekély veszteséget könyvelhet el szavazóbázisából. EZ a Fidesz esetében is így lenne? ...vagy netán ez egy másik, szintén előre prognosztizálható művelet része, és ugyan ezzel számolt a Fidesz is annak idején??????

115729 2011.03.30. 11:51:16

Funyi! Itt az ideje, hogy elhagyd ezt a buta gondolkodási modellt. Ha a Fidesz megbukik, vele bukik az ország is, ha csak nem jön Zorró, és kaszabolja le a vadhajtásokat a baloldalon......

52511 2011.03.30. 12:33:14

18. h.morales (szerkesztő) 2011. 03. 30. 11:51 NEM az ÉN butaságmmal van nektek problémátok, hanem a saját őrűlségetekkel! ..., a következő választásokon a TI gondolkodásmódotok bele fognak ütközni a "küszöe"! Soha, de soha NEM LESZ magyarországon Liberálbolsevizmus, s az embervédelem is Emberiségellenes BŰNCSELEKMÉNY kategória lesz .... ..., mert ugye NE LEGYEN jogom, hogy megvédjem magam, családom és javaimat!!!!!! ÉLJENEK a TŐRVÉNYTELENEK, a SZABADELVŰEK, a MEGÉLHETÉSI BŰNPÁRTOLÓK, és CIGÁNYBŰNÖZÉST TAGADÓK, mert ez a KÚLTÚREMBERSÉG! - Mert az a KÚLTÚREMBER, aki deviáns, csak semmi tisztesség, csak semmi erkölcs!!! EMBERI JOGOK! ..., az elállatiosodot neoliberális emberi jogok ..., a mindeféle normalitás elleni jogok, a deviancia joga!+!

171423 2011.03.30. 12:50:37

13. ossian (látogató) 2011. 03. 30. 8:28 "Nézz csak körül a történelmi események tájékán, mondjuk 1949-től: a Bach féle önkényuralom is csak 8 évig tartott, a zsandár és rendőr-uralommal, megszállva. A Rákosi rezsim megbukott az orosz tankok árnyékában" Úgy ám Ossián úgy ám Csak ezek mind IDEGENEK voltak vagy idegen hatalmak idegen eszmék lagaljassabb kiszolgálói Szinte az egész magyar történelem az idegenek elleni harcról szól akik bele akartak pofázni a dolgainkba ,idegen létükre akartak itt normákat szabani a magyarnak A magyar az sok mindent eltűrt de IDEGENEK uralmát magafelett nem , és nem is fog soha ,az ellen mindig fellázad Azért buták most is a szocik meg mindenki aki Cohn-Bendit-re Martin Shulzra meg a tököm tudja milyen idegenre hivatkozik Ezt a csatát itthon kell megvívni

52511 2011.03.30. 13:29:45

20. kimitake hiraoka 2011. 03. 30. 12:50 EZ a "csata Itthon" ELDŐLT! NEM, NEM SOHA! ..., soha többé LIBERÉLBOLSEVIZMUS! Táj és Nemzetidegen! ... .., - De kérdezd meg a Fraciát, hogy akarja-e SZERETNI a Bolgár Cigányt az Ő emberi jogaival együtt!? ..., s ne csodálkozz a válaszon .... , NEM LESZ BALLIBERÁLIS KÚLTÚREMBERI!! :))

12794 2011.03.30. 14:09:58

Funyi1 Valóban nem a te butaságoddal van a baj. Te csak egy vagy a buta tömegböl. Hanem a pontosan a buta igénytelen tömeggel van a baj. Pontosabban a magyar társadalom buta tömegével. Melynek te is tagja vagy.

12794 2011.03.30. 14:11:33

20. kimitake hiraoka Az az itthon: Európa!

170883 2011.03.30. 15:27:45

21. Funyi 1 Mi az a liberálbolsevizmus szerinted? Vagy a rendszerváltás óta mindegyik kormányzó párt ennek az irányvonalnak a követője volt? Biztosan nem és valahogy mégis úgy alakult, hogy négyévenként az országnak elege lett belőlük és menniük kellett. nem lesz ez másként a FIDESZ- szel sem, de nem azért, mert valamelyik másiktól jobbat várhatunk. Változást ne is várjunk , amíg megválasztott képviselőink az ország egészének érdeke helyett saját pártjuk pillanatnyi érdekeit képviselik és ezzel természetesen az önmagukét is. Ne felejtsük ki a sorból azt a gazdaggá tett vállalkozói réteget és az államigazgatás fontosabb helyeire ültetett személyeket sem, akik hálásan támogatják az ő érdekeiket is képviselő pártokat. Ki ezt - ki azt. Szidalmazás helyett egyszer a magad elképzeléseit is leírhatnád. Megígérem én nem fogok lenéző címkéket rád aggatni, maximum, ha arra érdemes egyetértek vele, vagy kritizálom a véleményedet. Hogy elmondjam a magam véleményét is, hogy legyen mit címkézned, én ezt az egész társaságot minden pártjával együtt csak gátlástalanul élősködőnek tartom.

103485 2011.03.30. 16:04:49

Kalifa Barátom, a dolog nem annyira egyszerű, mint amilyen jópofát vágnak hozzá. Emlékezz vissza, a Bajnai-kormány idejében a Fidesz egyik kiemelt témája a magas munkanélküliség kezelése volt. Tegyük hozzá, hogy akkor a gazdasági világválság következményeként valóban magas volt a munkanélküliség. A Fidesz azt kihasználva - minél rosszabb, annál jobb alapon – még fizetett hirdetésben is hergelte a közvéleményt ellenük. Akkor most meddig akarják különféle trükkös manipulációkkal kozmetikázni a statisztikát és hülyíteni az embereket? Itt a Fidesz fizetett politikai hirdetése, amely a Blikkben 2009. november 7.-n jelent meg. http://tinyurl.hu/ELTt/

103485 2011.03.30. 16:20:07

Kedves H. Morales Barátom! Hogy erre számított –e a Fidesz, azt nem tudom, de hogy nem is nagyon érdekli őket, ez azért számomra eléggé meglepő. Azért 3 hónap alatt a szavazók 1/3-ának az elveszítése, igazán intő jel lehetne a számukra. Az a taktika, hogy örökösen csak az MSZP-re mutogatnak, szerintem sokáig nem fog menni. Kíváncsi leszek, hogy mikor szakad el a cérna. Mindenesetre már pedzegetik a dolgokat, és szerintem csak idő kérdése, hogy ez be is következzen. http://www.fn.hu/belfold/20110329/negy_miniszter_tavozhat/

103485 2011.03.30. 16:29:08

16. Vasgereben (látogató) 2011. 03. 30. 11:34 Most kivételesen meghagyom a hsz.-edet Vasgereben, de figyelmeztetlek, ha még egyszer ilyen számomra minősíthetetlen jelzőkkel illeted a kommentelőim, könyörtelenül bannolni fogak!

103485 2011.03.30. 16:46:56

Kedves Funyi! Miféle embervédelemről és devianciáról írsz? Látod, ez a Te őrültséged, amit ráadásul még „KÚLTÚREMBERSÉG”-nek is nevezel. Figyelj Funyi! Szerintem se hagyjad, hogy mások befolyásoljanak, hanem hallgass a saját józan eszedre, mert többre mégy vele. A cigánybűnözés fogalmát pedig azért tagadjuk, mert ezzel a kifejezéssel egy bizonyos, magát radikálisnak aposztrofáló párt azt akarja elhitetni a magyar társadalommal, hogy minden cigányember faji alapon, egyformán bűnöző. Cigány bűnelkövetők vannak Funyi. Tudjunk különbséget tenni, ember és gazember között. De ha Te meg vagy róla győződve, hogy az általad említett „SZABADELVŰEK, és MEGÉLHETÉSI BŰNPÁRTOLÓK” nem tudtak, és a cigány bűnelkövetők a származásuk okán mentesültek a mindenkire egyformán alkalmazandó jog-és igazságszolgáltatás alól, úgy megkérlek rá, hogy ezt bizonyítandóan egy linket tegyél ide, hogy lássuk, igazat mondasz, nemcsak lózungokat puffogtatsz. Köszönöm! És még valami. Nemcsak a franciák, de egyik ország sem szereti más országok politikai menekültjeit. Mi sem. Nyűgök a nyakunkon, de kénytelenek vagyunk őket elviselni. Egyébiránt, ha egy népcsoport tagjai kénytelenek menekültstátuszért más országokhoz folyamodni, úgy az már az adott nép országát minősíti. Várom a linket kedves Funyi.

103485 2011.03.30. 18:09:13

20. kimitake hiraoka 2011. 03. 30. 12:50 Senki nem kényszerítette Magyarországot, hogy belépjen az EU-ba. A tagfelvételi kérelmünket és a csatlakozásunkat pedig a Fidesz is megszavazta. Sőt, azt is, hogy tagjai legyünk a NATO-nak. Most ekkor mégis hogy képzelte Orbán Viktor úr? Ő akarja demokráciából kioktatni a legrégibb európai köztársaságot? Ő szeretné diktálni a feltételeket és a játékszabályokat egy olyan országnak, mint Franciaország, amely régebb óta tagja az EU- közösségnek, mint ahány éves maga a miniszterelnök úr? Franciaország, 1957. márc. 25.-óta tagja, sőt, alapító tagja az EU-nak, akik egy nyíltan liberális világnézetet valló ország. A nemzeti mottójuk: Szabadság Egyenlőség, Testvériség. Nem harcolni és nem diktálni akarnak nekünk, hanem csak azt szeretnék, ha mi is az ő útjukat járnánk, és nem térnénk le arról. Tudod miért? Azért, mert hisznek benne, hogy ők a demokrácia megtestesítői, és aki letér erről az útról, az a diktatúrában találhat csak új menedéket. Szerinted honnan lesznek új munkahelyek, ha Magyarország vezetése nyíltan unióellenes politikát folytat? Sehonnan. Újra felhúzhatjuk a vasfüggönyt, oszt’ jónapot. Mi leszünk azok, akikkel az EU majd példát statuál a többieknek.

192270 2011.03.30. 18:26:56

Arra szeretnék választ, hogyan hivatkozhat Orbán V. arra, hogy a nemzeti konzultáció működött!! A beérkezett válaszokból ,saját bevallásuk szerint nagyon sokan, (85%) -és szerintem csak ezek miatt, mint -abortusztiltás, gyerekszavazat, külföldiek szavazata -miatt, küldték vissza a kérdő íveket! Mennyi volt az érvényes, mennyi volt az áthúzott, mennyi volt a nemleges szavazat! Az biztos, hogy a pártfegyelem miatt lehetett kb. 100-150 ezer igenlő , de ez jelenti a TÖBBSÉGET? EZ A 2/3-AD! Hogy lehet becsapni egy egész országot? Orbán szerint a többség akarja őt és az Alkotmányát, akkor hol van 2,7 millió FIDESZ választó???????? És ha nincs, akkor miért erőltetik ránk ezt TÁKOLMÁNYT, ami antidemokratikus, visszamutató, emberi jogok kiiktatása!

171423 2011.03.30. 19:36:01

28. Bogdán Géza (szerkesztő) 2011. 03. 30. 16:46 Na akkor A belépésről Kiváncsi lennék én most kellene szavazni mi lenne az eredmény? Mert a szavazáskor csak az elképesztő ostoba bécsi cukrászdanyitogatásokról hallottunk Kiváncsi lennék én most mit mondana a jónép mikorra világosan kiderült hogy zabálhatjuk a németek dioxinos húsait a tojásait az otthon kutyának sem kellő áruik szemétlerakójának használnak olyan áron adva el a cuccaikat amit otthon nem tudnának elkérni Ugye így már egy kicsit más a megközelítés? Aztán Az Eu fele egyelőre nem az Orbánék közöltek a valósággal köszönő viszonyban nem lévő adatokat Az Orbánékat nem szeretik ez tény csak azt ne higgye hogy valami demokrácia féltés miatt Ugyan Az ő útjukat járjuk? Csak akkor mindenben érvényesülni kellene ám annak az útnak Arról hallott mi volt amikor startégia úgyegyébként monopolhelyzetbe levő cégeket szarért hugyért odaatunk nekik ( igaz ez még a csatlakozás előtt volt ) Mi az eladó a mi államunk nyereséget garantált a vevőknek Ilyet kint barátom el se lehetne képzelni Ezen a félgyarmati létezésen szeretnének lazítani ez nem tettszik kint Ha már emlegette Franciaországot Azt hiszi érdekli a Franciákat a demokrácia? Akkor érdekelte volna máskor is más körülmények között Tudja ki volt Jean -Bedel Bokassa? Középafrika császára Totál őrült volt de mivel hatalmas gyémánt és uránkincsei voltak a franciák az utolsó pillanatig támogatták Csak akkor zavarták el amikor már annyira bedilizett hogy embert kezdett enni A nyugat nincsenek semmiféle elvei Érdekei vannak az alapján ítélnek

103485 2011.03.30. 19:37:01

Kedves Lombik! Én úgy tudom, hogy ők 8 millió levelet küldtek ki, amiből közel 1 millió érkezett hozzájuk vissza. Hogy ebből mennyi volt az értékelhető és érvényes, és, hogy kik, milyen kérdésekre adtak választ, azt szintén nem tudni. Legalábbis erről konkrétan nem beszélnek. Állítólag a válaszadók zöme viszont jelezte nekik, hogy nem szeretnék kiterjeszteni a gyermekek után járó szavazati jogot, így attól ők is kegyesen elálltak. Ugyanakkor, mivel sokan szeretnék az életfogytig tartó börtönbüntetést, az viszont már bele is kerül az új alkotmányba. Ezt maga Orbán miniszterelnök úr jelentette be személyesen. Úgy tűnik, nekik ez a népakarat. A 8 millió választópolgárból 1 millió ember. Így lehet becsapni egy országot. Sajnos megtehetik. Kell pár ezer ember ember, aki ha ötletel és megfogalmaz valamit, ami lehet akár egy antidemokratikus baromság is, az nekik maga a Szentírás, mert az a népakarat. Ez van. Sajnos. Van egy posztom, amelyik ezt a jelenséget ugyan egy másfajta megközelítésből taglalja, de ajánlom szíves figyelmedbe, mivel az is egy tanulságos történet. http://ellenszek.nolblog.hu/archives/2011/03/10/A_gulyskommunizmustl_a_rokkantnyugdjig/ Üdvözlettel: Bogdán Géza

103485 2011.03.30. 20:50:01

31. kimitake hiraoka 2011. 03. 30. 19:36 Ha lenne az EU-ról népszavazás, szerintem most is csak az lenne a helyes út, ha belépnénk. Nem a Bécsben nyitható cukrászda miatt, hanem azért, hogy ismét tudjunk kivel kereskedni, és a megtermelt felesleges áruinkat valakiknek eladni. A csatlakozásnak voltak bizonyos feltételei, amiket tudomásul vettek, azt sem erőltette rá az ország vezetésére senki. Bizonyos cégeket beáldoztak, ugyanakkor cserébe az EU más magyar érdekeltségű cégeknek viszont hatalmas fejlesztési összegeket nyújtott. Arról pedig, hogy nem a magyar termékeket részesítik előnyben, a külkereskedőink bűne, akik nyereségvágyból rácsapnak az olcsóbb, ám kétes minőségű külföldi termékekre. Ezt ők már az Antall-kormány idején is megtették, holott akkor még nem voltunk tagjai az uniónak. Szlovákiából behozatták a jóval olcsóbb és több éve fagyasztott, hűtőszagú sertéshúst, aminek következményeként a hazai sertéságazat teljesen becsődölt. Amint ebből a posztból is kitűnik, a Fidesz-kormány is képes a valósággal köszönő viszonyban nem lévő adatokat szolgáltatni, úgy nekünk, mint az EU-nak. Jean-Bedel Bokassa a Közép-afrikai Köztársaság elnöke volt, de ez az összefüggés összemosása a jelen magyar helyzettel azért sántít, mert amíg nekik rengeteg természeti kincseik voltak, és van is, nekünk a demokráciánkon kívül jóformán semmink nincs. Ha lenne aranyunk és gyémántunk, mint nekik, akár megengedhetnénk magunknak azt a luxust is, hogy kilépjünk az EU.-ból, sőt, talán még azt is elnéznék nekünk, hogy mi is emberhúst együnk. A nyugatnak pedig vannak elvei, és ha azokat mi tagországként nem fogjuk tisztelni, annak az ország népe látja majd a kárát. Nem a gazdagok, mert ők a pénzük által még a jég hátán is megélnek a kastélyaikban, hanem az egyszerű emberek, akik úgy, mint régen a Deák-korban, legfeljebb újra visszatérnek a cselédsorba. Lesznek vármegyéink, tekintetes és főméltóságú uraink, és nekik cselédeik, akik reggeltől estig dolgoznak egy köcsög aludt tejért. Na, az lesz majd a jó világ, nem az EU.

52511 2011.03.30. 23:15:10

22. walsz 2011. 03. 30. 14:09 Aki nem az MSZP-re szavazott, az MIND BUTA! .., azaz a szavazók 91%-a BUTA! ...., pláne azok, akik el sem mentek szavazni .... , bár az is kérdés, hogy a távolmaradók a távolmaradásukkal kire szavaztak?! ..., az okosokra, vagy a butákra?!

egy látogató 2011.03.30. 23:34:58

az írásra +++ 19-re Magyarország még mindig nagy M betűvel írandó
süti beállítások módosítása