Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Egy J.A. persziflázs

2010. augusztus 27. - Harun al Rasid

szívatnak anyám.stop. engem is, de nekem jól esik.stop.

szívatnak anyám.stop. engem is, de nekem jól esik.stop.

"Szüret és lakoma

(ismeretlen költő verse)

 

(J.A. után, még szabadlábon)

 

Húsz évre végre lettem én

fülkék ura, kemény legény:

egér-

vezér.

 

Reszkessen mind a macskanép,

uralmuk volt itt épp elég:

böszme

eszme.

 

Aki velem egyet nem ért,

fizetni fog majd mindenért,

ebül

repül.

 

Helyükre ül majd sok komám,

osztozik gazdag lakomán

éhes

méhes.

 

Nem jut a népnek több falat?

Ezért kell minden közfalat

nenyí-

teni!*

 

Nem ad a bank több maszlagot?

Rájuk csapok, „oszt’ jónapot,”

blamás

bagázs!

 

„Legyen itt minden nemzeti!”

Ki ellenáll, felökleli

magyar

agyar.

 

„Narancsszín minden éjjeli!”

Ki tudná mind átfesteni:

viktor-

piktor.

 

Ha örül Horn és Antall úr,

hogy győzőnk semmit sem tanul,

sekély

e kéj –

 

Én egész népemet fogom

megszerzett kétharmad jogon

hülyí-

teni.

 

* Nemzeti Együttműködési Nyilatkozat, melyet minden  közintézményben a rendelet szerinti nagyságban kell kifüggeszteni."

Kérem tudomásul venni, hogy a verset nem én dallottam, de fölöttébb jól esett ide pöttyenteni:-)))

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása