Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Szolgálati közlemény

2010. május 30. - Harun al Rasid

Kezdem azzal, hogy a Kétes állampolgárság című írásom levettem! Erre több jó okom is volt, amelyet most megosztok mindenkivel!

Kezdem azzal, hogy a Kétes állampolgárság című írásom levettem! Erre több jó okom is volt, amelyet most megosztok mindenkivel!

A legerősebb motiváció a szimpátia, amivel Harun al Rasiddal szemben viseltetek! Az általa szervezett találkozók mélyen belém vésődtek és eltérő nézetű, mentalitású emberek összejövetelén igen jól éreztem magam! Azt képzeltem, hogy létezhet politika és nézetek fölötti emberi kapcsolat! Meg kell mondjam, súlyosan tévedtem! Jelen írásom kapcsán megkezdődött a szervezkedés, mely szerint egyes bloggerek nem vesznek részt a következő találkozón, mivel én is ott lennék és nem utolsó sorban Harunnal az ellen(s)zékben együtt blogolunk!

Első olvasatra megsápadtam! Nem azért, mert egyesek véleménye ilyen az írásaimról, még csak azért sem mert nem szeretnének néhányan velem találkozni, hiszen ezt a csapást még elviselem! Pusztán azért, mert ezekben a találkozókban Harunnak hihetetlen munkája és erőfeszítése van! Egyszerűen nem engedhetem meg azt a luxust magamnak, hogy egy ember munkáját, életét tönkre tegyem!

Így levettem a cikkem, mert ezzel nem szeretném hátrányba hozni Harunt és itt jelentem be, a Kutrica parti közelébe sem megyek! Tisztelt szervezkedők, így nincs ok arra, hogy bárki is távol maradjon! Nem szükséges a Blogszigeten ellenkampányt folytatni! Játszunk nyílt sisakkal!

Belátom, hogy komoly hibát követtem el, amikor beléptem az ellen(s)zék nevű tömörülésbe. Magányos farkas vagyok én, nem kellene együtt blogolnom másokkal. Ennek pusztán az az oka, hogy minden cselekedetem következményét kizárólag magamnak kelljen viselnem! Hiba volt részemről, nem számoltam azzal, hogy másokat hátrány vagy támadás érhet írásaim, vagy nézeteim miatt!

Most és itt így kijelentem, hogy kilépek a tömörülésből és ezután, mint eddig, magányos blogger leszek!

Ez a gesztus kizárólag Harunnak szóló lépésem! Kérem a tiltakozókat és a távol maradni akarókat, hogy ne Harunt büntessék az én írásaim miatt! Gondolom méltányos kérés ez a részemről, hiszen úgy érzem betartottam a lovagiasság szabályait!

Végül még annyit, hogy nem megyek el sehova! Itt maradok és folytatom az írást, de most már a saját kockázatomra! Minden szavamért vállalom a felelősséget ezután is mint eddig!

Remélem ezek után a Kutrica találkozó megtartásának nem lesz akadálya!

Én pedig megírom a véleményem, nem fogom tisztelni a tabu témákat és ezek után nem lesz miért kompromisszumokba és visszavonulásokba kényszerülnöm többé! Vagyis olyan leszek mint eddig!

Bízom benne, hogy az emberi tartás nem csak az én tulajdonságom itt és nem veritek szét Harun munkáját!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása