Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

2010. április 30. - Harun al Rasid

- Jó napot kívánok Imre bácsi!

- Szervusz Péter fiam, gyere beljebb! Sok a dolgom, de rád mindig van pár percem. Mesélj, hogy vagytok, édesanyád?

- Köszönöm jól van, de most nem erről szeretnék Imre bácsival beszélgetni!

- Hanem miről fiam?

- Tudom, hogy most sok minden rászakadt Imre bácsira, meg azt is hallottam, hogy a Viktor úr is itt járt megbeszélni a dolgokat, de nagyon fontos lenne, hogy beszéljek  Imre bácsival egy pár percet.

- Gyere fiam, ülj csak le ide a kanapéra és mondd el nekem, hogy mit szeretnél velem ilyen sürgősen  megbeszélni?

Imre bácsi! Ne értsen félre, de mi most kezdünk nagyon elkeseredni!

Mitől Péterem? Történt valami?

- Nem Imre bácsi, nem történt semmi, vagyis dehogynem! Tudja  Imre bá, hogy én mindig itt voltam, amikor kellett a segítség! Akkor is, mikor Terike néni nem tudta kinyitni a pártirodát és nekem kellett kifeszítenem az iszonyat nehéz vaskapuját. Amikor szakadó esőben ragasztottuk a plakátokat és szólt, hogy a Gáborék elvannak maradva és menjek segíteni nekik! Amikor a Kriszta fent hagyta a buszon a táskáját és benne volt az aznapi kopogtatócédula mennyiség és attól féltek, hogy a rossz kezekbe kerül! Ott voltam és elrohantam, hogy ne kerülhessen illetéktelen kezekbe. A buszsofőr nem értette, hogy miért integetek a jármű előtt, de nem volt gond az a pár karcolás, túléltem! Emlékszik, hogy amikor szóltak a fővárostól, hogy járjuk még egyszer az egész kerületet akkor is én szedtem össze a srácokat? Azóta is rágják a fülemet a beígért sörözés miatt, de nem gond Imre bácsi megoldottam.......

- Mit akarsz Péter!

- Imre bácsi, én nem szeretnék semmit, hiszen önzetlenül csináltam ezeket a dolgokat, csak egy kicsit el vagyunk a fiukkal keseredve, mert össze-vissza beszélnek itt az irodában mindenféle dolgokról.

- Milyen dolgokról? Miről beszélsz, bökd már ki!

- Arról, hogy egyesítik....

- Miket? Beszélj érthetőbben,mert kezdek elég ingerült lenni, és nagyon nem szeretem, ha feldühítenek!

- Olyan dolgokat, amik hátrányosan érintenének engem, meg a fiukat Imre bácsi!

- Mik érintenek hátrányosan te szerencsétlen! Miről beszélsz! Ha nem beszélsz világosan kipenderítelek téged meg a haverjaidat a pártból és mehettek amerre láttok!

- Hát a kerületi pozíciókról beszélek!

- Áhá, szóval erről van itt szó! Mégis mit hiszel te gyerek? Majd a pár óra segítségért cserébe államtitkár leszel vaskos fizetéssel? Neked tényleg elment az eszed? Mit képzelsz, hogy idejössz és megpróbálsz hatást gyakorolni rám, miközben a melledet döngeted, hogy milyen ügyes fiú voltál? Nem szégyenled magadat? Azonnal takarodj innen és ne is lássalak többé! Ide ne told többet a képedet, mert nagyon megbánod! Tűnés!

....

- Na mesélj, mit mondott?

- Elküldött a fenébe! Azt mondta, hogy nem akar többé látni és szégyelljem magamat!

- Mondtam neked, hogy nem fog beleegyezni az öreg.

- Pedig megérdemelnénk! Annyi munka után igen is megérdemelnénk, hogy minket is egyesítsenek a

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása