Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Kampány, utcai nézetben

2010. március 18. - Harun al Rasid

Nép szava, isten szava!

Nép szava, isten szava!

Mennyire vett részt aktívan ebben a kampányban?

- Aktívan? Hát, azér, mert én csináltam félig, és, hogy már szeretném, hogy az ország, mert, hogy valamit dönt magáról, azt, na, valamit dönt magáról az ország, ők, hogy hát, no.

Barátaival, családjával beszélt-e arról, hogy mennyire volt fontos ez a kampány?

- Hát, most mit mondjak magának, no, hát, fontos volt ez a kampány, mert, no, hát, nem lehet azt mondani, hogy nem volt fontos, mert megmondom őszintén, nem volt olyan fontos, no, mert jelenleg, hát, mit mondjak magának. Egyik párt, mint a másik. Hát, szeretnék erre jutni, hogy hát, legyen valami.

Mitől van az, hogy az emberek 20 évvel a rendszerváltás után sem vállalják fel, hogy kire szavaznak?

- Hát, no, szerintem félnek tőle, mert nézze, márhogy, én is, szerintem félnek tőle. Hogyhát, mit vállalnak. Szerintem félnek attól, ó,  hogyhát ezt vállalják, azt vállalják, hát, nem tudom, most, jelenleg, hogyhát, úgyhogy, nem tudok annyira nyilatkozni magának most jelenleg.

A kampány, mint tudjuk, igen sokba kerül, nekem, neked, neki is. Viszont igen tartalmas dolgok maradnak vissza belőle.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása