Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Bakk lövés

2011. március 18. - Harun al Rasid

Bakk lövés

Bakk István, a Bakk Endre Kanonok Alapítvány elnöke eltávolíttatná a Szabadság szobrot a Gellérthegy ormáról. Helyére gigantikus Mária alakot képzel el Schmitt Pálnak, minden idők legkiválóbban vívó köztársasági elnökéhez eljuttatott javaslatában.

Bakk lövés

Bakk István, a Bakk Endre Kanonok Alapítvány elnöke eltávolíttatná a Szabadság szobrot a Gellérthegy ormáról. Helyére gigantikus Mária alakot képzel el Schmitt Pálnak, minden idők legkiválóbban vívó köztársasági elnökéhez eljuttatott javaslatában.

Komenyista alkotás, indokolja indítványát az alapítványi elnök, és nyilván megvan a maga igazsága, morzsányi legalább, ugyanis a szobor kétségkívül több mint kacskarigós története nem mondhatni, hogy cáfolná a szovjet eredetű fogantatását. Való igaz, hogy Vorosilov elvtárs rendelte meg az egészet, mi több, ő választotta ki az alkotót is, Kisfaludi Stróbl Zsigmond személyében. Az is igaz, hogy kezdetben inkább afféle szovjet hősi emlékmű volt, lévén annak lett szánva. A város fölé azonban csak a keleti rokonsága ellenére meglepően jól sikeredett nőalak emelkedett, pálmaággal a kezében, a mellékalakokat, a hős szovjet katonákat csak azok láthatták, akik vették a fáradságot, és felmentek a hegyre. De aki felment, a hegyre, az is talán inkább a lélegzetelállító panorámáért tette mindezt, semmint azért, hogy a szocreál elemeket sem nélkülöző szoborcsoportban gyönyörködjön. A rendszerváltás egyik legnormálisabb döntése volt, hogy az időközben Budapest egyik jelképévé vált, amúgy impozáns alkotást nem távolították el, hanem csupán a szovjet utalásoktól és a felesleges mellékalakoktól szabadították meg. A nem hivatalos elnevezése már az átkosban is Szabadság szobor volt, húsz esztendeje pedig már a hivatalos anyakönyvekben is ez az elnevezés szerepel. Itt az ideje tehát, hogy leromboljuk. Pusztuljon a francba, helyére egy bazi nagy Mária szobor dukál, legalább háromszor akkora, mint a pálmaágat tartó nőalak. Lábainál el tudnám képzelni Szent István királyunkat is, amint a Felcsúti Puskás Akadémián megpihenve éppen felajánlja az Országot a szent Szűznek.

a folytatás elolvasható itt... 

Bástya et.

 

(Kukkants ide is, nem bánod meg...) 

************************************************************************

FIGYELEM! A BLOG NEM MODERÁLT!



BELÉPÉS DÍJTALAN, KILÉPÉS BIZONYTALAN! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr228309208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

95527 2011.03.18. 19:08:18

„Az áprilisi választásokon a választók világos döntést hoztak; akkor a szocialisták azt kérték kifejezetten az emberektől, hogy ne szavazzanak ránk, mert akkor új alkotmányt fogunk készíteni. Az emberek ezt az érvet megfontolták, és ránk szavaztak. És ezt megerősítették az önkormányzati választáson. Én tehát úgy gondolom, hogy mi teljes felhatalmazás birtokában járunk el, semmifajta új felhatalmazásra nincs szükség, a munkát pedig el fogjuk végezni. Ha az ellenzék részt vesz a munkában, annak örülünk. A lehetőség, az ajtó, a kapu nyitva van, éljenek a lehetőséggel. Ha nem élnek vele, akkor is meg fog születni Magyarország új alkotmánya. Fontos, hogy a megszületés előtt legyen az alkotmányról széles nemzeti konzultáció, ezt, amikor a tél derekán túl leszünk, el is indítja a parlament. És én a magam részéről, mint kormányfő is segíteni fogom a nemzeti konzultáció munkáját.”

193225 2011.03.18. 19:15:50

Paplanyos, kitakarództál, oszt megfáztál és lázas vagy? Micsoda zagyva szöveg ez?

95527 2011.03.18. 19:18:33

Bocsi innét idéztem a cikk aljáról: http://nol.hu/belfold/20101231-meg_nincs_kobe_vesve_az_uj_alkotmany_koncepcioja

12392 2011.03.18. 19:29:09

Kedves Bástya! Bár valószínű igazad van, de óvatosan kell bánni az ilyen ellenőrizetlen (ha tévedek és ellenőrizted megkövetlek és egyben kérlek küld el forrást mert abban sok érdekességet lehetne olvasni) kitételekkel: „minden idők legkiválóbban vívó köztársasági elnökéhez”. Ifjú koromban a kiváló zongoraművészt gyakran ugrattuk a bridge-asztalnál (legjobban bridgelő zongorista, illetve a legjobban zongorázó bridgező), míg ki nem derült, hogy az egyik világbajnokságon egy világhírű zongorista is szerepelt.

104422 2011.03.18. 19:31:04

1-re: Paplanyos; Látod, Barátom, a politika lényege az, hogy minden és mindennek az ellenkezője is megmagyarázható. Ez jó szöveg, tehát aki rájuk szavazott, az azért tette, mert az ellenkezőjét akarta, mint amit a szocialisták, akkre nem szavazott. Milyen dialektikus gondolkodásmód. Nevetséges és demagóg... De nem kevésbé az az sem, amikor azt mondják ma a politikában kisebbségben lévők, hogy távol maradnak az alkotmányozás folyamatától, mert úgyis lesöprik minden javaslatukat.... Nos a politika arról szól, tetszik vagy nem tetszik, hogy az ellenzéki javaslatokat lesöprik. Ezt tette 20 éve a mindenkori kormányoldal, ezen nincs mit csodálkozni. A fidesz csinált 2000 módosító indítványt egy költségvetéshez, és pontosan nulla lett elfogadva belőle. Az ember úgy van vele, hogy talán akik csinálják, azok is pontosan tudják, hogy nem fog átmenni, eleve arra szánják, arra készül, hogy utólag kommunikálni lehessen. Ezzel együtt úgy gondolom, hogy aki az én szavazatommal került a parlamentbe, az ott meressze a seggét az alkotmányozás alatt is, és ott fejtse ki a véleményét. De látod, ha kormányon vagyok, akkor a parlament, ha meg ellenzékben, akkor az utca a politizálás trere - más kérdés, hogy a mai emeszpé nem képes egyelőre számottevő embert megmozgatni. B.et

52511 2011.03.18. 19:33:33

ÉN hagynám ezt a szobrot! ..., akárki, és akármit is mond! Nem lehet mindent négyévenként, mág negyvenévenként sem lerombolni!! ................ És hol van Overdóz a csodaló??! :))

104422 2011.03.18. 19:35:58

Gyuri, fogalmazzunk úgy, hogy olimpiai bajnok vívóból még nem lett köztársasági elnök, ezidáig. Hogy a jelenleg vagy korábban regnáló elnökök közül ki hogy vívna, azt persze nem tudni. Portisch Lajos mondta egykor, szerényen és szellemesen, hogy a sakkozók között ő a legjobb operaénekes és viszont. Holott a sakkozók között is és az operaénekesek között is jelesebbet alkotott, mint a mi müncheni bajnokunk a Sándor Palotában. B.et

104422 2011.03.18. 19:37:05

Funyi, ebben egyetértünk. Az a szobor ott jó és úgy, ahogy van.

52511 2011.03.18. 19:37:36

5. Bástya elvtárs (szerkesztő) 2011. 03. 18. 19:31 ... az MSZP cserbenhagyásos gázolást követ el a saját vásztói ellen! ....

104422 2011.03.18. 19:43:32

9-re. Nem hiszem. A mostani választói - az a 800-1000 efő kitart mellettük. Ezek zsigerből gyűlölik Orbánt és a fideszt. Csak a jobboldalon ma vagy 2 milla fordított van, akik inkább levágnák a kezüket, mint a szocikra szavazzanak. Ezért, hogy antagonisztikus módon Orbán túlélésének GYF és az emeszpé a záloga. B.et

194546 2011.03.18. 19:44:11

Sajnálom , hogy itt nrm lrhrt végigolvasni ! Örülnék ha olvashatóak lennének itt is végig a posztjaid!

188759 2011.03.18. 19:46:00

Szia Bástya et! Már csak így kommentelgetni járunk ide Funyi kollégával, mert a cenzor nem hagy teret nekünk! Majd csak kiverekszi már a Fidesz a sajtó szabadságát a nolblogon is! :-) Amúgy egy véleményen vagyunk. Az a szobor már a város jelképévé vált, hagyni kéne ott, ahol van. Mi a búbánatnak megint valami mást oda tenni. Talán négy évente az új miniszterelnök szobrát, mint a római császárkorban. Abból tudták ki a főnök!

104422 2011.03.18. 19:47:26

Wolf, én hiányolom a posztjaidat! B.e

188759 2011.03.18. 19:55:21

14. Nos, nem Te vagy az egyetlen! Nekem is hiányzik! Tudod, aki számít itt, mint a hazudós anton, na annak meg nem! :-) Nézd meg hová lépsz itt!

36888 2011.03.18. 20:29:45

Bakknak lövése sincs.......én ezt az egy emlékművet hagynám meg......meg a temetőket. Akár hogy is, Vorosilov jól választott.....és Kisfaludi Strobl Zsigmond zseniálisat alkotott. Virág elvtárs s.k.

12009 2011.03.18. 21:04:36

Isten barma :( Ha majd tényleg el akarják távolítani, bizz isten hazemegyek tüntetni. Esetleg bakkot rugdosni. Sok hülye pápista....

52511 2011.03.18. 21:36:51

17. granicsar 2011. 03. 18. 21:04 .., nagy a jóisten állatos kertje, s AZ Új városvezetés körül IS megjelennek au Új barmok sertepelténi, hogy összerndítsák az udvart, és hátha leesik valami konc! Demszky körül is voltak ilyenek! ... :)) !

171423 2011.03.18. 21:48:45

Marhaság Budapest fölé a szűzanya szobra? Hát ez nagy gyalázat lenne a szűzanyára nézve Szerintem inkább állítsák fel a Nagy Szent Liberalizmus szobrát A modell lehetne az Erlauer kezébe egy hatalmas borotvapengét tartana és félóránként felharsanna hogy,- Dzsileeeeetttt........... férfiasan tökéletes

192499 2011.03.18. 22:12:07

Abszolúte jó szándékkal. Határozott fölsejlés bennem, hogy itt még egy duplacsavar van. Ugyanis a mű "prototípusa" már jóval korábban elkészült, mire Vorosilov megrendelte. Ugyanis eredetileg Horthy Istvánnak, a keleti fronton életét vesztett kormányzóhelyettesnek állított volna emléket. Utána kellene nézni ennek a vonalnak.

52511 2011.03.18. 23:29:37

20. mártírvédő 2011. 03. 18. 22:12 Igen! .., jól hangzik, - de nem igaz! ..., sem így, sem úgy sem sehogy! Csak "városi legenda"! :))) .., csak utánna kellene nézni ....

104422 2011.03.19. 00:27:42

Mártírvédő, az összes fellelhető forrás városi legendának minősíti ezt, ideértve a témában a rádióban nyilatkozó szakembereket is. A Magyar Katolikus Lexikonban ellenben valóban fellelhető ez az állítás. A szobor keletkezéséről 2009-ben riportot mutatott be az RTL Thuránszkyné Gál Erzsébet lányával.- A nevezett hölgy volt a szobor modellje, akit a háború után a Dózsa György és a Thököly út sarkán látott meg - és szólított le - a művész, aki a Stefánia - Ifjúság - Népstadion úton lakott. Kisfaludi önéletrajzában visszautasította ezeket a feltételezésket. Maga a szobor a modellről a háború után készült. Hogy a szobrásznak lett volna elképzelése egy Horthy emlékműről, korábban, ami hasonlíthatott a tényéleges szoborhoz, nem tudni. A modell lánya szerint egyszer egy műteremben látott olyan tanulmányt, amire a művész azt mondta, hogy a Gellért-hegyre készülő Horthy emlékmű let volna, de nem valósult meg - de ez nem a Szabadság szobor volt. A mellékalakok között viszont akadtak olyanok, amelyek nem készültek el időre, és helyettük befestett gipsz szobrokat állítottak fel, amíg a bronz "valódi" elkészült. B.et

12635 2011.03.19. 00:42:20

A szobor szerintem is jól van ott ahol van és úgy ahogy van, a megszokott budapesti látkép része, a külföldiek is úgy ismerik, mint mondjuk az Eiffel tornyot...

wesz 2011.03.19. 01:08:31

Na vegre az elso olvashato poszt az utobbi harom napban. Nagyon nagy kar, hogy el kell menni miatta egy masik nem tul szimpatikus helyre, de a szerzo rajongoi azert vannak, hogy ellentmondva jozan eszuknek kovessek a magasra emelt zaszlot barmely nem szimpatikus es higienikus helyekre is vezessen. No de a szoborrol. Annak eltavolitasa a nemzeti hagyomanyok legsulyosabb labbal tiprasa volna, a mult teljes eltorlese es a nemzet meggyalazasa. Ha az orszag legnagyobb es muveszi SORNYITOJAT elbontjak meg en is hazamegyek tuntetni. Az alkoholizmus fellegvaraban egy ilyen ereklyet elmozditani az orszag elleni bun lenne. OFF Wolffal mar megint mi a bajuk. Bar van egy-ket otletem, peldaul jol ir, elnyomna a sok copy/paste (Anton) posztot, meg a marketing cikkeket, ma raneztem a blogra reggel es egymastol ket posztra ott volt ket Maleves marketing cikk. Vigyazz Bastya, mert a trend az, hogy kiutaljak innen a tehetsegeket.

16940 2011.03.19. 02:53:02

Oké! Kontrollját kértem e legendának - köszönöm. Nem állítottam, hiába funyiskodik Funyi...

16940 2011.03.19. 02:54:28

Oké! Kontrollját kértem e legendának - köszönöm. Nem állítottam, hiába funyiskodik Funyi... Tudniillik én kértem meg Mártírvédő barátomat.

194681 2011.03.19. 04:47:55

ez a blogtér nagyon koszos ahhoz,hogy itt tiszta gondolatokat oszthassunk meg egymással. Nem is fárasztalak bástya kisbetüvel. Többnek gondoltalak. Istenem ennyi vagy. A tárgyhoz, duma, nem tudom kinek az érdeke ennek terjesztése. Van rá néhány láda pezsgőm,hogy még a gondolatot is elzavarja a kormány... Nem kéne ezekkel a dolgokkal ilyen elánnal cumiztatni bennünket. Az ellenszéklet higfolyós.

12009 2011.03.19. 06:23:12

MO-n nem csak katolikusok élnek. Sűzmáriázzanak valahol másutt a pápisták. Budapest világi város, ha már nem világváros (azt a sok vaskalapos bürgerek már eljátszotta, hogy a fene essen beléjük), és ne rondítsa ott a kilátást valami istenkedő szobor. A Szabadság szobor nagyon is a helyén van.

14055 2011.03.19. 07:15:45

Kedves Bástya elvtárs, magam is elszörnyedve számolgattam, hogy az a rengeteg csere mibe fog nekünk kerülni, lehet hogy ez lesz az 1 millió munkahely forrása? Már csak a fizetésük forrását kellene megtalálni :)) A szobrot meg meg kell védeni. Egy alkalom, ahol elválhat, hogy mik vagyunk: polgárok vagy alattvalók?

12009 2011.03.19. 08:29:47

Polgár? Az az alattvaló szinonímája.

ossian 2011.03.19. 09:08:34

Én meg alig várom, hogy megtegyék. Dörzsölöm a kezemet, már előre, sőt azt hiszem, írogatok is fideszes kádereknek, hogy szorgalmazzák ezt a baromságot. Elvem: minél rosszabb, annál jobb, e hülyeségekbe is bele lehet bukni, és itt aztán 1 éve van bőven. Hát nem agyalágyultság volt a forradalmazás? nem 1 undorító förmedvény a Nenyi, a hülye szövegével? Hát az a sok szemforgató hazudozás, és az új fidesz szótár (csak 1 példa: ellopjuk=megvédjük). Takarítsák csak el a Szabadság szobrot, biggyesszenek oda valami kitárt karú Szűzmáriát: hátha ez is 1 szeg lesz a koporsójukban. Amúgy meg, ha a fejükbe veszik meg is csinálják: attól függ, hogy az elmebeteg főnök akarja-e. Remélem akarja.

103485 2011.03.19. 09:32:30

Kedves Bástya elvtárs! Őszintén megvallom, keresztény emberként és első olvasatra engem is meglepett Bakk István úr indítványa, amit Schmitt Pál Köztársasági elnök úrnak fogalmazott meg. Aztán utólag belegondoltam és beláttam, az általa felvetett ötletben igenis van valami. Mert miről is van szó? Az új alkotmányunkban immár szerepelni fog a Szent Korona tan, amely ezáltal az alkotmányunkban rögzített jelképünkké válik. Mivel Szent István királyunk a koronáját Szűz Máriának ajánlotta fel, a keresztény értékrend szerint, Magyarország Mária országa lett. Ennek okán már joggal felmerül a kérdés: Ha Szent István követői vagytok, vajon az ország szimbóluma, amely egyben a hős szovjet „felszabadítóinknak” is emléket állít, maradhat-e továbbra is a Szabadság szobor, avagy helyette inkább legyen egy Nagyboldogasszonyt ábrázoló alkotás? Bakk István úr tehát, - úgy is lehet fogalmazni, - egyfajta válaszút elé állította a kormányt. Keresztény hagyományokat követő és tisztelő kormánynak valljátok magatokat? Ha igen, akkor valljatok színt, és ne legyetek gyávák és farizeusok. Ha akartok szakítani a bűnös múlttal, és felvállaljátok a keresztény értékrendet, akkor azt bizonyítsátok be tettekkel is! Üdv.: Géza

52511 2011.03.19. 09:45:55

26. navigator 2011. 03. 19. 2:54 Kicsoda? micsoda? és miért?? ?!

115729 2011.03.19. 09:50:49

Wesz! Csak úgy kérdezem: miért nem higiénikus számodra az ellenszék? ...nagyon érdekelne a véleményed!

103485 2011.03.19. 10:32:33

Itt a videó, egy intejú Bakk István úrral, amelyből világosan kitűnik, miért is írta meg a levelét Schmitt Pál köztársasági elnök úrnak. Mindent összegezve, én továbbra is fenntartom azon állításom, miszerint ő a kormányt ezzel válaszút elé állította. Aztán majd meglátjuk, valójában ki fog Bak(k)ot lőni. Az indítványozó, aki a kersztény egyház egyik meghatározó személyisége és a keresztény kultúrkör köztiszteletben álló képviselője, vagy az Orbán-kormány. A poszt egyébként remek. Kapsz tőlem egy kereszténységet is szimbolizóló +-t, kedves Bástya elvtárs. http://www.youtube.com/watch?v=CWmLpOIG4u4&feature=player_embedded#at=45

52511 2011.03.19. 11:36:00

35. Bogdán Géza (szerkesztő) 2011. 03. 19. 10:32 Megnéztem! - mit ne mondjak!? Penészes és avit egy zagyvaság ez az egész! A szentkoronát, nagyboldogasszonyt, a köztársaságot, és a szabadságot, meg államot és egyházat összezagyválja egy kupac "szentszarba"! .., ezen az alapon Zengőre, vagy a Tubesre is tehetnék azt a "Nagyboldogasszony szobrot"! ..., - ha már a Natolokátor "büdös" volt ... Szűzmária védene meg minked a terjeszkedő Iszlámtól! :))

170883 2011.03.19. 11:43:30

Lenyűgöző volt az egyházi alapítvány vezetésére szocializálódott Bakk Endre véleménye és okfejtése, amiből hiányzott minden- a valóságot is figyelembe vevő kételkedés. Annál inkább a magabiztos meggyőződés. Most a segítségeteket kérem, mert nekem nem ugrik be annak a német filozófusnak a neve, aki szerint "A meggyőződés nagyobb ellensége az igazságnak, mint a hazugság."

103485 2011.03.19. 12:06:44

Szia Funyi Barátom! Nézd, lehet, hogy egy régimódi és penészes zagyvaság az egész, de ha jól belegondolsz, a kormányunk, a vármegyerendszerrel és a Szent Korona tannal is egy ilyen irányban indult el. Figyu! A Mária szobor egy jelkép lenne, a régi helyett. Ezért nem tehetik a Tubesre, vagy a zengőre. Tudod, az úgy van, hogy újat építeni csak a régi romjain lehet...

103485 2011.03.19. 12:09:05

Kedves Syncumar! "A meggyőződés nagyobb ellensége az igazságnak, mint a hazugság." (Nietzsche)

52511 2011.03.19. 12:38:34

38. Bogdán Géza (szerkesztő) 2011. 03. 19. 12:06 No azért nem ennyire egyszerű ez! Orbán nem fogja átengedni sem a Koronát, sem Máriaországát, sem a hatalmat, sem a Köztársaságot, sem a Kormányzást ( habokos zagyva ) katolikusoknak, ...csak felhasználja őket! Budapest soha nem volt "Katolikus", nincs Máriakúltusza, nincs Máriakegyhelye, nem is érseki székhely .... - ezt a békát szerintem még Orbán sem akarná lenyeletni a Budapestiekkel, Schmitt Pál meg csak egy papírmasé, s Ő sem fogja átengedni a saját tekintélyét Máriának! - a "Koronaúsztatás" sem aratott általános tetszést még sajátkörökben sem .... S még azt sem tudni, hogy mit szólnának ehhez a Reformátusok!? ..., Orbán megint befeküdt a Katolikusoknak?! .... NINCS ez még lejátszva! :))) !

36888 2011.03.19. 12:40:44

....ezzel a Szűzanya szoborral az a baj, hogy egy másik helyére akarják állítani......tulajdonképpen a Sztálin szobornak is ez is volt a baja.....a modell jellemhibáin kívül...... Bakk igazán találhatna egy tisztes helyet a szobra számára......van ilyen még a Főváros környékén.....olyan, ami üres.......egyebekben a Szt. Gellért szobor is egy színvonalas alkotás....bár az Új Erzsébet híd egy kicsit snasszabb, mint a régi volt.....

36888 2011.03.19. 12:42:27

Tengerészek! A tengerész emlékművet nem kellene újra felállítani a régi helyén.....a Fiumei világítótorony mintájára?

104422 2011.03.19. 12:58:29

Virág et., a régi Erzsébet híd szép volt, szerintem, az új - most lesz ötven éves - is igazán sikeres. A vasúti hidakat nem számolva - azok olyanok, amilyenek - Budapest nem panaszkodhat, egyetlen borzalmas hídja van, a Lágymányosi, jellegtelen a Petőfi és az Árpád meg a déli autópálya híd, a többi viszont szép, egyik-másik remekmű. Más kérdés, hogy mostanság már nevet se tudunk a hidaknak adni - Lágymányosi, meg Újpesti Emnullás, a harmadikat talán még úgy s ehívják... B.et

103485 2011.03.19. 13:11:38

A hely, nagyon is fontos kedves Virág elvtárs! Itt ugyanis most Magyarország szimbólumáról van szó, ami eddig a Gellérthegy tetején álló Szabadság szobor volt. Az pedig, hogy a Szabadság szobor egy színvonalas alkotás, már egyáltalán nem mérvadó. Mivel a kormány az alkotmányba belevette a Szent Korona tant, az elv a lényeg, tehát Bakk Istvánnak tökéletesen igaza van. Ha Szent István követői vagytok, akkor az ország szimbóluma sem lehet egy kommunista jelkép, hanem annak helyén helyén igenis álljon egy Mária szobor.

52511 2011.03.19. 13:25:13

45. Bogdán Géza (szerkesztő) 2011. 03. 19. 13:11 .., Nagyon "Akarod TE" ezt a Máriásat .... !!? :)) !

103485 2011.03.19. 13:50:42

Nem én akarom kedves Funyi, hanem a kormányunk akarta. De ezzel a tettükkel szerintem alaposan csőbe is húzzák magukat. Bizony, nem is akármennyire, úgyhogy a Semjén atyán csodálkozom a legjobban, akinek viszont mindez elkerülte a figyelmét. Szólhatott volna nekik, hogy két olyan elem is van az új alkotmányban, amelyet, ha nem tartanak be, hiába magyarázkodnak, bűnt követnek el, és az Egyház ki fogja őket átkozni. Az egyik, a Szent Korona tan, amellyel most úgy tűnik, a Bakk úr is alaposan feladja nekik a leckét. A másik, a magzat védelme, amelyet mondjuk ki, egyenlő az abortusztilalommal. Ha a passzus bent marad az alkotmányban és ők nem szereznek jogot az alkotmányos törvénynek, mert attól félnek, hogy amiatt esetleg megbuknak, azzal a keresztény értékrend szerint, szintúgy bűnt követnek el.

52511 2011.03.19. 17:43:52

47. Bogdán Géza (szerkesztő) 2011. 03. 19. 13:50 Félreértettél! ..., s "a kormány sem akarja", s az alkotmányban sincs benne, s még SEMMILYEN DÖNTÉS sincs! - csak egy istenbarma hülyeséget beszél! "TI", meg már túlspilárjátok magatokat, s lassan egyenranguak lesztek az istenbarmával ... , s a végén egy akolba kerültök! A baromság, az kérem BAROMSÁG! - akármelyik oldali is!
süti beállítások módosítása