Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Fideszes turpisságok

2013. május 01. - Harun al Rasid

meg azok a rohadt komcsik

meg azok a rohadt komcsik

Ki és mit ereget? Kiflicsücsök-szenyátorina ünnepi „imája”

Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője szerdán, a munka ünnepe alkalmából tartott különleges (bár bornírtságában megszokott) imádság-sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott: „a baloldal, Gyurcsány, Bajnai és Mesterházy, akik együtt tették tönkre az országot, majálisaikon „üres lufikat eregetnek”, de be kell látni, együtt szúrták hátba a munkavállalókat a szélsőséges gazdaságpolitikájukkal”. Hogy a nyugdíjmentő mit szokott eregetni, azt most ne vizsgáljuk, de az azért a pofátlanság teteje, hogy – bár sok minden jót nem igazán lehet elmondani róla – a szoclib kormány gazdaságpolitikája szélsőséges lenne.

De ez nem volt elég e derék és igazmondó (igaz, mondja, de értelme az nem sok, de valóságtartalma az végképp semmi) öregecskedő képviselőnő még szükségesnek látta értékelni a második Orbán-kormány elmúlt hároméves tevékenységét – legalább is ő ennek szánta - azt mondta: „a bírálatokkal szemben az az igazság, hogy jobboldalon szemben a baloldali kormányok nyolcéves cselekedetével, eddig is komoly és eredmények születtek, amelyek az unió tagállamaihoz viszonyítva is kimagaslóak”.

Amiben kétség kívül van valami:

- igen csak kiemelkedő a többi valuták forint értéke (pl. EUR 300, USD 230 és CHF 250 környékén magasodik),

- jelentősen kiemelkedik a GDP csökkenés mértéke,

- az ipar és a beruházások teljesítmény csökkenése sem kisebb

és még sorolhatnánk a csöppet sem szélsőséges unortodoxia kimagasló eredményeit

Busz-paradé. Erőszakos demagógok az erősebb eb aktív tevékenységéről

A három terror-szenyor – ki más, mint a daliás 2/3isten, a főváros fura-ura, na és szuperzseni kedves rokony Dávidka - büszke celebabrálásában diadalittas, büszke ünneplés helyszíne volt a Hősök tere. Kedden a Budapesten hamarosan forgalomba álló új Mercedes-Benz Citaro autóbuszok ünnepélyes átadása volt a már-már Rákosi-pajtás kényszeres avatósdi-mániájára hajazó Orbán-show aktuális állomása.

Ahogy ezt mondani szokás, ez legyen az ő és békésen bégető vakhitű fun-jai gondja. Magam részéről csupán egyetlen megjegyezni valót említek fel:

„Magyarország már jobban teljesít, ideje, hogy Budapest is megmutassa, többre képes annál, mint amit korábban mutatott […] Budapesten ma más szelek fújnak, mint korábban, a tompultság után a város kezdi visszanyerni életerejét és életkedvét. […] a budapestiek megérdemlik, hogy megismerhessék a világ legmodernebb busztechnológiáját a főváros útjain. [..] Az új buszok azt mutatják, hogy Tarlós István sikerrel járt, hiszen a főpolgármester már nemcsak a város megszokott működtetéséről tud gondoskodni, hanem megteremtette az előrelépés előfeltételeit” – lelkendező hablaty egy cimborának átjátszott fővárosi közlekedésből busásan kaszáló kiszervezés szerződéses kötelezettsége teljesítése volt az apropó. Az meg külön megér egy misét, hogy nép-nemzeti kormányunk miért is örül annak, hogy nem a hazai buszgyártást erősítik!!! =))

Mindezeken túl a díszmenet „rövid” buszozása (a vonatkozó filmbejátszáson a figyelmesebb szemlélő igen csak elgondolkozhat a kirándulás hivatalos és valódi útvonalán is) közben a két vezérbika (bocsánat vezető-ló ©Őfenesége) beszélgetésén a-hogy-kellene-a-főváros-lerottyant-homlokzatait (már az sem semmi, hogy számukra csak a homlokzatok érdekesek!!!)-rendbe hozni / rendbe hozatni!

(a bejátszás tanúbizonysága alapján a nemzetvezető legfőbb gondja a Balettintézet tárgyában az volt, hogy az még mindig portugál tulajdonban van-e, a Körönd palotái esetében az ukrán tulajdon felől érdeklődött, majd biztatta Tarlóst, hogy tegyen lépéseket. Szegény főpolgi jelezte, hogy a fővárosnak erre nincs kompetenciája, de a nemzetvezető – szokásos izomból megoldjuk stílusában - közölte, hogy azért csak tegyenek javaslatot, majd ő lerendezi! a szerk. megjegyzése.)

Gyengécske „parade ripost”. A Fityesz-KB központi napilapja a baloldali trafik-győztesekről

Mint ismert, ha máshonnan nem Kocsis Máté, a Fidesz kommunikációs igazgatója. április 27-én kiadott közleményéből: „ A multinacionális cégek lobbija, a dohánylobbi és a baloldali pártok állandó hisztériakeltő szándéka van az ügy mögött”. Ezt azóta a derék jobboldali média ezerrel sulykolja. Így az igazság az, hogy ezzel nem is kellene foglalkozni (egy legott megalkotott törvény okán nem is nagyon lehetséges), meg egyéb dolga is van a sajtó-munkásoknak. Ahogy Lázár elvtike a trafik-„reform” kétszeres és kényszeres Matolcsy díjas bajnoka maga mondta: ezek a rohadt komcsi firkászok rohadtul ráérnek böngészni a nyertesek listáit! Távol álljon tőlem, hogy vegyem a bátorságot arra, hogy visszafordítsam a nép-nemzeti nagyságunk bölcs szavait, de nagyon úgy tűnik. Legalább is az MNO „Mit kezd majd saját trafikgyőzteseivel a baloldal?” című írása erre utal, hisz véres rongyként lenget pár győztest, aki szerintük egyértelműen baloldali.

Túl azon, hogy egy igen csak érdekes dolog, hogy ki baloldali a mai magyar közbeszédben, külön pikantériát képvisel a Jobbikosok (ja és volt polgári-körös) említése.

A magam részéről – bár a konkrét személyeket nem ismerem - élek a gyanúperrel, hogy ezek a kivételek erősítik a szabályt gyanúján túl a politikailag megosztott családok kategóriájára példák. De a legfontosabb, hogy egy jottányit sem csökkentik a politika beletenyerelése bizonyítottságát!

Róna György jegyzete

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr278359898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

302398 2013.05.01. 17:59:27

T. Szerzők, egy kis kiegészítés engedtessék meg nekem: A VT-Transman Kft. tulajdonosai a Eurobus Invest Zrt és a Videoton Holding Zrt. A Videoton a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoport A Videoton Igazgatótanácsa 3 tagból áll, mely gyakorlatilag megegyezik a tulajdonosi körrel is. Összetétele: SZÉLES GÁBOR Elnök-vezérigazgató (47,05 %), Lakatos Péter (26,475%), Sinkó Ottó (26,475%).

267802 2013.05.01. 18:04:02

http://www.stop.hu/belfold/mint-a-himlo-igy-nez-ki-az-orszag-trafikmutyi-terkepe/1143517/

267802 2013.05.01. 18:10:49

Ezt kiflicsücsök-szenátorinyának ajánlom szíves figyelmébe orálisan és análisan is: http://neon.hu/bulvar_rovat/ove-a-vilag-legnagyobb-nemi-szerve-es-most-dalt-irt-rola-278346 Oszt' hangoztathatja a hazugságait!

51482 2013.05.01. 18:36:49

Esse rossz: http://kuruc.info/r/6/55107/

51482 2013.05.01. 18:45:28

Ebből is látszik, hogy nálunk a média egy kalap szart nem ér. Egy mérsékelten tájékozott újságírónak úgy meg kellene forgatni ezt a csücsköst, hogy előbb utóbb sírva fakadna. Csak szembesíteni kéne azokkal az adatokkal, amit a blogger fenn felsorolt. Hogy áll az euró 2010 tavaszán - hogy most. Mennyire rúgott az államadósság - mennyi most. Csökkent-e a munkanélküliség, nagysád? - nem csökkent, nőtt. Jött-e komoly beruházó az elmútháromévben? - Nem jött. Voltunk-e háromszoros bóvliban? - Nem voltunk. Fogadták-e a mocskolt elődöket külföldön? - Fogadták. Hát a jelenlegi nagyszerű vezetőt? - Le se szarják, kiröhögik, az eu viccalakja, gúny céltáblája, a közép-keleti maffiozó. Hogy is sikerült kegyednek megvédeni a nyugdíjakat, szépasszonyt??? Ja, ahogy a kiflicsücsköt kifizetni? Valahogy úgy. Akkor innen kezdjük azokat a hatalmas nagy sikereket.

291070 2013.05.01. 19:04:11

1. ácsi 2013. 05. 01. 17:59 noch dazu, a mercedes buszok üzemeltetése egy külső cég vállalkozásában fog futni - nem véletlen, hiszen a bkv-s buszok esetében is az első nagy buli a karbantartás, szerviz (üzemeltetés) kiszervezése volt valami csókosnak, hiszen abban ellenőrizhetetlen pénzek folynak el! nem mellesleg, mintha mostanában lett volna valami népnemzeti felbuzdulás a győri buszgyártás körül! akkor, miről is beszél a nemzetvezető testvér?

302398 2013.05.01. 19:27:45

zu 5: A postban számszerűen említett három valuta 2010-ben: 265, 195 illetve 185 froncsi volt!

62853 2013.05.01. 20:22:57

Selmeczi Lukhíd Stangli Gabika a maga kis szokásos tájékoztatóján volt szíves megemlíteni azt, amt a reklámok orrba-szájba nyomatnak, miszerint a minimálbért felemelték 63 ezerről 93 ezerre. No akkor talán pontosítsunk. 2010-ben a minimálbér bruttó összege 73.500 forint volt, míg az idén ez már 98.000 forint. Ez 33,3%-os bruttó minimálbér emelést jelent. 2010-ben a minimálbér nettó összege 60.236 forint volt, míg az idén ez már 64.190 forint. Ez 6,5%-os nettó minimálbér emelést jelent. Tetsziik érteni. Na akkor tegyük még ide az inflációt, amiben például a tavalyi évben leköröztünk minden uniós országot is. Ügyhogy számoljunk csak úgy, mint eddig. A KSH adatait felhasználva kiderül, hogy három év alatt összesen 15,1%-ot veszített az értékéből a forint. Tehát olyan remekül működik ez a trafik-föld mutyi qrmány, hogy a bérek reál értékben nem keveset voltak szívesek CSÖKKENI.

291070 2013.05.01. 20:41:49

lusta 2013. 05. 01. 20:22 soha nem volt erősségük a számtan. a matematika meg pláne nem. cserébe a tudatlanoknak - akik hasonló matematikai tehetségek, mint ők - vastagon nyomják a demagóg hazugságot. a pór meg beszopja. kérdés: mivel fog jól lakni?
süti beállítások módosítása