Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Bar Micvó?

2010. október 12. - Harun al Rasid

az élet tartogat meglepetéseket!

az élet tartogat meglepetéseket!

Vona Gábor önéletrajzából:

„1978. augusztus 20-án születtem Gyöngyösön. Az ELTE BTK történelem szakán végeztem, három évig pszichológiát is hallgattam, de csak nagyon rövid ideig dolgoztam tanári pályán.”

Tiszta szerencse. Most képzeljük el, Vona milyen tanár lett volna. Elég Morvai is ebben a műfajban.

„Polgári állásom termékmenedzser.”

Ez, mondjuk, egy Avon ügynök megfelelője is lehet, akár, mint ahogy a házmestert is facility managernek hívják J. Még szerencse, hogy szoftverkereskedő volt. Azt legalább nem ő írta.

„Mind anyai, mind apai ágról kisparaszti családból származom, ezért a föld szeretetét és az ebből következő antikommunizmust az anyatejjel együtt szívtam magamba.”

Na ja. Aki a földet szereti, az csak antikommunista lehet. Logikus.

„A 2010-es országgyűlési választásokon a Jobbik Heves megyei listavezetőjeként szereztem mandátumot.”

Dicséretes.



Oppácska. Hogy milyen meglepetések vannak manapság! Persze, lehet, több Vona család is él Gyöngyösön, de kérdés, hogy hány családnak Gábor a fia, és éppen 13 éves 1991 augusztusában? No meg, a mi Gáborunk érettségit is még Zázriveczként tett. Itt valami sötét ármány rejtekezik!

Tekintettel rajongóim gátlástalan szóhasználatára, ezt a postot is csak moderáltan szólíthatjátok meg. De ígérem, gyakran be fogok nézni!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása