Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

2010. július 04. - Harun al Rasid

- Csaba!

- Ne ordíts már Judit, itt ülök tőled 1 méterre!

- Jól van már, ne izélj folyton velem. Ezt hallgasd meg:  a Gyomáék elváltak! A Gyurinak az van kiírva az liwiwen, hogy egydülálló.

- És? Kit érdekel?

- Engem! Annyira furi, pedig még múlt hónapban együt mentek nyaralni!

- Honnan tudod?

- Na, látod, hogy érdekel?

- Nem érdekel, de ha már belekezdtél, akkor folytasd.

- Tudom és kész! Én mindent tudok. Én már tavaly is sejtettem, hogy valami nincs rendben.

- Honnan veszed, te mindentudó?

- A Gyuri leszedett minden képet a Mariról a liwiwen, csak a kutyájuk képét hagyta fent. Olyan édes az az állat. Alá volt írva: egyetlenem!

- Látod mennyire hülye vagy Judit? Folyton ezt a hülye liwiwet bámulod, ahelyett, hogy a háztartással lennél elfoglalva. Mondtam már neked, hogy ne avatkozz bele mások életébe!

- Most mit pattogsz itt, mint valami elmebeteg? Azt csinálok amit akarok. Te meg folyton azt a buzi focit bámulod egész nap, én meg pakolhatom utánad a szanaszét hagyott sörös dobozaidat.

- Az nagyon nem ugyan az drágám! Én legalább nem avatkozok bele mások magánérdekébe!

- Hagyjál már! Én se avatkozok bele, csak megállapítottam, hogy nincsenek már együtt. Miért, már ez is baj?

- Elég, a téma lezárva, hagyjál tovább újságot olvasni.

- Te Csaba! Te kiírnád a liwiwre, ha már nem lennénk együtt?

- Te most szórakozol velem Judit? Mondtam már neked, hogy mennyé az anyádba, ha ilyen hülyeségek jutnak az eszedbe.

- Már megint mit kapod fel ittl nekem a vizet? Csak kérdeztem tőled valamit, te meg egyből nekem támadsz!

- Azért támadok neked, mert olyan baromságokat tudsz kérdezni, hogy az ember nem tudja féken tartani az indulatait.

- Na, kiírnád?

- Tudod mit? Tessék, váljunk el és azonnal megtudod!

- Jaj nyuszó, nem akarok én tőled elválni, csak elméletben kérdeztem....

- Nem, váljunk csak el, és majd anyádnál felmehetsz az liwiwre megnézni az adatlapomat.

- Nyuszika ne húzd így fel a vizet, én csak megkérdeztem...

- Nem szívem, te nem csak megkérdezted, hanem kiprovokáltad. De nekem ebből már elegem van, végeztem veled, meg a hülye liwiweddel!

- Jaj kicsimedvém, hiszen csak ugrattalak! Én nem akarok....

- Nem akarsz? Dehogynem! Te mindent akarsz, csak engem nem, és most ki is mondtad az igazságot.

- De hát én azt kérdeztem, hogy feltüntetnéd e az adatlapodra....

- ...ha elválnánk! Kimondtad, hogy elválnánk.

- Egyetlenem, hiszen csak elméletben.

- Ezt a bíróságon magyarázd, mert én holnap e

.....

- Szia Gyurikám, egyedül vagy?

- Persze Csabi. Na, hogy ment?

- Nagyon állat ötletet adtál barátom, köszönet érte!

- Ugye? Mondtam, hogy ez a liwiw-es ötlet beválik, csak az asszony meg ne nézze az adatlapomat........

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása