Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

A jobb fodrász

2010. március 10. - Harun al Rasid

Levél a magyar jobboldalnak!

Levél a magyar jobboldalnak!

Tisztelt Jobboldal!

Régóta már, hogy ezt a mesterséget űzöm. Vágom a hajakat reggel, festem a hajakat este és néha kiszínezem az emberek életét is, ha azt kérik. Nehéz szakma a mienk! Sokan úgy gondolják, hogy bárki elboldogulna a tincsekkel, a dauerokkal és a fóliákkal. Bárki tud kontyokat fésülni és levágni otthon apuci haját, de ennél sokkal összetettebb a mi munkánk, minthogy bárki képes legyen ezt művelni. Bizonyos értelemben szociológusok is vagyunk és kérem szépen tessék ezt komolyan venni! Nehéz dolog megmosni, levágni és beszárítani egy hajat, miközben állást kell foglalni társadalmi kérdésekben és kényesen kell ügyelni arra is, hogy véleményünk ne ütközzön a vendégek politikai nézeteivel. Véleményt kell formálni, még ha ezt nem is szívesen tesszük. Nehéz dolog ez! Lavírozunk a nézetek között, miközben a frufru hosszát is pontosan kell belőnünk, hogy még véletlenül se kerüljön a szemöldök fölé,  különben ugrott a borravaló! A magyarázkodásról már nem is beszélve, de ennek külön fejezetet szenteltek a szakismeret órán és lassan önálló tantárgyként fogják bevezetni az iskolában. Viszont az utóbbi időben, valami furcsa dolog történt nálam! Több választást is végigdolgoztam pályafutásom során, de ilyet még sohasem tapasztaltam. Elkezdtem ferdén vágni! Ne tessék kérem nevetni, mert ez nagyon is komoly dolog! A legérdekesebb az egészben az, hogy jobbra kezdtek lejteni a frizuráim és sokáig nem tudtam megfejteni az okát. Politikai indíttatást véltem felfedezni a dologban és mindenre kiterjedő nyomozásba kezdtem. Először az ollómra gyanakodtam. Bevizsgáltattam több politológussal is, hátha belépett valamelyik pártba az én tudtom nélkül, de megnyugtattak,hogy teljesen rendben van a fémdarab- nincs benne egyik párt adatbázisába sem - úgyhogy a gyanúsított máshol keresendő. A figyelem a fésűmre terelődött! Elkezdtem megvizsgálni, hogy miképpen reagál arra, ha vörös színű hajat fésülök vele és hogyan, ha zöld vagy narancs színű hajjal találkozik. Az kísérlet nem hozta a tőle várt eredményt, mert nem szelektál a hajszínek között, úgyhogy nem Ő a felelős a deformált hajkölteményekért. Elkezdtem tovább figyelni, mert a jelenség kezdett egyre kínosabb formát ölteni. A tettes közelebb volt, mint gondoltam! Az én politikai nézeteim kezdtek önálló útra tévedni! Az eddigi pártatlanságom elmozdult, az egyik párt irányába és képtelen vagyok kontroll alatt tartani. Azért vágok ferdén, mert elkezdett jobbra húzni a szívem és a kezeim követik az Ő irányvonalát. Nehéz "szülés" volt, de megfejtettem, csak azt nem tudom, hogy mit csináljak most ezzel. Sajnos nem maradhat  így - már háborognak a baloldali vendégek - ezért tennem kell valamit. Azt olvastam, hogy létezik egy olyan fodrászat, ahova csak jobboldali vendégek térnek be és a kirakata is ezt az eszmeiséget követi. Azt hiszem, hogy ott sikere lenne az én progresszív hajvágásomnak és nagyobb megbecsülésre számíthatnék a kuncsaftok körében is. Úgy hallottam, hogy Önök üzemeltetik ezt a szalont és felvételt hirdettek fodrászati munkakörbe. A kérdésem a következő: Milyen feltételekkel dolgozhatnék ebben az üzletben és milyen forgalomra számíthatok?

Tisztelettel: Egy jobb fodrász

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása