Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

8000000 ember nevében!

2010. február 28. - Harun al Rasid

Jobbik! Ha ismernénk egymást, akkor barátok is lehetnénk! Talán!

Jobbik! Ha ismernénk egymást, akkor barátok is lehetnénk! Talán!

 

Ha ismernénk egymást, akkor leülnénk egy sör mellé! Kinyitnád a dossziédat, amit magaddal hoznál és elővennéd nekem azt a sok mindent - papírokat meg ügyészségi iratokat - ami bizonyíték egy korrupt szélhámos ballib kormány tevékenységére! Elővennéd én meg mosolyognék! (senki se gondoljon rosszra!:)))))Tudom, meg akarnál győzni arról, hogy rátok szavazzak! Talán meg is tudnál, mert arcodon meggyőző elszántság váltaná fel a szimpatikusra formált arcodat és olyan vehemensen kényszerítenéd rám, hogy én mit is szeretnék valójában, hogy el is hinném neked!De nem teszem! Nem ismerlek! Kérlek, ne iratokat mutogass nekem - majd ha találkozunk - hanem magadat! Azt mutasd meg nekem, hogy Te miért képviseled az én érdekeimet! Azt az 500 000embert, aki rátok szavazott mivel győztétek meg? Ígéretekkel, meg azzal, hogy Ti megoldjátok azt, amit a korrupt MSZP eltolt? Ez fair? Fair az, hogy kihasználva az emberek jóhiszeműségét a gyenge pontjukra céloztatok? Milyen politikát folytattok? Jobboldalit? Túl sok a kérdésem feléd, kedves Jobbik! Inkább szeretnélek "jobban" megismerni! Nem azt akarom megismerni, hogy nekem miért fontos, hogy kitakarítva a multikat előnybe részesítitek a hazai termelőket, mert ezt ismerem és egyetértek vele! Én butának számítok a ti értelmezésetekben, de nem annyira, hogy ne tudnám, kiiktatásukkal egy űr tátongana a büdzsében! Kedves Jobbik! Szeretnélek megismerni és megtudni, hogy ezt miből pótoljátok! Ne írj nekem semmilyen levelet, mert van elég a postaládámba, inkább nyilvánosan tedd meg, mert azt jobban figyelem! Szeretném megismerni, hogy nekem, mint korrekt embernek miért kell adót fizetnem? Visszavesszük az elfoglalt területeket, rendben! Újratárgyaljuk a szerződéseket, rendben! Húzzanak innen a metéltfütyisek, rendben! Én nem akartok adót fizetni, mert annyit loptak már el tőlem, hogy én ezt már meguntam! Eltudod intézni, hogy ezt is bevezessük? Szerintem ezzel még 8000000 ember egyetértene! Nem ismerlek, kérlek mutatkozz be nekem és győzzél meg! Hozok még ötletet, ha ez jobban összehoz minket!

Várom!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása