Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Kedves Szaniszló Ferenc!

2010. április 17. - Harun al Rasid

Mit is írhatnék neked Ferikém, - országunk nagyra becsült alakja -  mert az én dicséretem mit sem számít már neked, mert nincsen elég hely a teletömött mellényzsebedben.

Mindig is a szívem csücskéhez tartoztál - elég jól nyomod a szövegedet - , de Tökös barátomnak köszönhetően elérhetővé vált a legutóbbi aranyköpésed. Be kell vallanom neked, hogy alig bírtam először megszólalni, mert annyira ledöbbentett a nagyszerű humorérzéked. Sok szépet és jót hallottam már tőled, de ez mindenen képzeleten felültesz. Olyan faszán toltad ott a tévé előtt, hogy istenemre mondom, egy tollért meg egy papírért rohantam a szobába, hogy felírjam az utókor számára minden egyes szavaidat. Soha sem hittem volna, hogy valaki ilyen bátor kiállással, és ilyen vakmerően ki meri mondani a kamerák előtt, - sok-sok ember szeme láttára - hogy milyen volt "balországban" éldegélni. Édes pofa vagy, ahogyan egy kicsit el is mosolyogtad magadat a saját humorodon. Bár még több ilyen bátor legényünk lenne, aki ilyen karakán kiállással el meri mondani mindenki előtt, hogy minden baloldali ember egy kommunista, és bal lábbal kell ki az ágyából. Hihetetlen teljesítmény ,egy ilyen szerény, önzetlen embertő, mint Te vagy. Komolyan mondom, hogy elmehetnél szamaritánusnak. Remélem, hogy szavaid meghallgatásra találtak, és sok kisült szemű egyénnel fogok találkozni a kerület tanács előtt.

Jaj, látod tanácsot írtam, de már annyira átszellemültem a szavaidtól, hogy össze vissza írogatok. Nem tudok odafigyelni a billentyűkre, mert folyton Te jársz az eszembe. Bizonyára sokan nem vették észre, de én odafigyeltem, hogy egy újfajta módszert dolgoztál ki arra az esetre, ha szavaid nem elég hatásosak. A fejed mozgatásával, egyfajta nyaki kőrözéssel is tudatosítod a mondataidnak a súlyosságát. Nagyszerű ötletnek tartom kedves Ferikém, mert így még a gyengén hallók is tudják értelmezni a nagyszerű stílusod. Ígérem neked, hogy nem adom tovább a titkodat, de cserébe azt árúld el nekem, hogy ki tanította neked ezeket a nagyszerű szavakat.

Remélem, hogy továbbra is velünk maradsz, mert csak általad tudtam átvészelni ezeket a nehéz napokat.

 

Csuda pofa vagy!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása