Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Jobber Jobberovics egy napja

2010. április 04. - Harun al Rasid

Mert kérem, dolog van!

Mert kérem, dolog van!

Nnnnna…áááááhhh…..nyamnyamnyam….

Megint egy új nap.

Erről a teljességgel elvtelen dologról, hogy bal lábbal kelek, sürgősen le kell szoknom! Még valaki megtudja a sejtben, és akkor rám sütik, hogy kriptobalos vagyok!

Felkelt a nap. Illetve, dehogyis, új nap virradt ránk! Még nem az igazi, de virradt! Merthogy, a nap csak azoknak a rohadt libsibolsiknak kel fel, nekünk virrad, turulosan!

Hol is van az oltár? Aha. Naszóval: Vona, ki vagy a mennyekben…a rosseb, egyre nehezebben megy a térdeplés…nem értem azokat a fasszopó fideszeseket sem…az a folytonos hajlongás a Viktorka ikonosztáza előtt, hogy nem fájdul bele a derekuk!

Tudomásul kellene már mindenkinek venni, hogy Vona közvetlenül Csaba királyfi leszármazottja, holmi kis Orsós-félék itt nem játszanak! Mert már az írás is megmondta: látjátok, feleim, szümtükkel mük vogymuk! Namármost: FELEIM, világos? Vannak mi feleim, és nem mi feleim! Már akkor is! Ahogy ezt a Nagyasszony olyan kategorikusan megfogalmazta! Aztán ez a vogymuk! Ez, ugyebár, a vagyunk megfelelője. Igen ám, de akkor ez régen volt, tehát voltunk, illetve, annak kívánatos formája, a volnánk – hiszen törekszünk a jobbra, értitek, a JOBBRA – innen származik annak népies elterjedése, a vóna, szóval, sima ügy, a „vona” családnév, világos, hogy még Lebédiából eredeztető, nem?

Zazrivec, Zazrivec…ugyan már, hülyeség…amúgy is, biztosan cz-vel írták, de ezek a rohadt libsibolsik ezt is elcsalták tőle!

Na nézzük, mi a mai program. Internet vadászat. A rosseb, ezt nem szeretem! Már, amit írnak, se nagyon értem, hát még hozzászólni! Egy kis anyázás még elmegy, abban nagyon jó vagyok, sértegetni, azt nagyon jól tudok, csak kellene már egy új brossurát kérni a központtól, mert az enyém a harmadik és negyedik lapon összeragadt – a múltkor kicsit belehánytam, valami lehetett a gyomrommal, de ígérem többé nem fog előfordulni – így mindig csak ugyanazokat tudom ismételni, ez már olyan ciki, a kocsmában is szégyellem már magam a haverok előtt!

Na, mindegy, dologra! A mai préda: harunalrasid! Ajaj! Ezzel mindig bajban vagyok! Hiába alázom meg, hiába gúnyolom, sértegetem, szarik rám, vagy, ami még rosszabb, visszaaláz! Nem nekem való ez, kevés vagyok én ehhez! Bezzeg, a fideszesek! Kocsobur, Csóva, meg a többi vájtagyú! Hogy bírják, én nem is értem! Igaz, nekem csak egy ip címem van, ezeknek meg leosztottak egy csomót, hiába, ők nem nyolcszáz ezer forintból gazdálkodnak, mint mi L nademajd!

Szóval, harunalrasid. Most akkor zsidó, vagy arab? Mert nem mindegy! Mert ugye, az arab Harun az a zsidó Áron megfelelője. Mi van akkor, ha mégsem zsidó? Sőt, esetleg iráni, plusz telepített forradalmi gárdista? Na, akkor jó szarban leszek!

Lépjünk tovább. Nézzük a gyerek ellenőrzőjét. Földrajz?! Micsoda? Hogy mit hívnak a magyar tengernek? Mi az, hogy nem az Adria? Cattaro, Pula, Fiume, az smafu? Mi az, hogy magyar közigazgatási egységek: 18? Hát a 64 vármegye? Na, majd bemegyek én abba az iskolába, és megmutatom, hogy hol lakik a magyarok istene!

Asssszony!!! Hova a picsába tetted az árpád-sávos kendőmet? Ki sincs vasalva! Hogy megyek én így le az utcára???

Hogy nem volt rá időd? Hát mi a faszt csináltál, csak nem a jó édes anyáddal pletykálkodtál? Tudhatnád, asszonynak szülni dicsőség, vasalni: kötelesség! Egyetlen szerencsétek, hogy a mutter, aki annak idején munkásőr volt, megvilágosodott, és most híthű plakátragasztó!

Na, mindegy! Megyek a dolgomra. Ma este megint haza kell kísérnem a templomtól a Gizi nénit. A múltkor nagyon tiltakozott, hogy neki még dolga volna a tiszteletes úrral, meg nem is arra lakik, de én annyira aggódtam érte, hogy csakazértis hazakísértem. Hogyne, hogy még valami másfélék megtámadják! A rosseb se érti az ilyen habókos öregasszonyokat, mi a francért nem akart az alvégre menni? Ja, hogy a felvégen lakott? Az mindegy! A kötelesség, az kötelesség!

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása