Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Márciusi ifjak

2010. március 19. - Harun al Rasid

 

 

 



 

 

 





Márciusi ifjak




Elképzelhető hogy a Fidesz szájából kiesik a sajt..   Március 15. én a jobbik gyűlésén voltam, mit tagadjam kiváncsi voltam a műsorra, sosem szerettem a 2-3 perces kommentárokat a tévében, de úgy általában sem szeretem a kommentárokat, főleg politikai események kapcsán, mert belemagyaráz olyat a történetbe ami könnyen lehet hogy nem igaz, amilyen elfuserált fickó vagyok, én mindent másképpen értelmezek..

Szóval, történt hogy vázra vetettem magamat, és eltekertem abban a kurva hidegben a Bajcsi Zsilinszky Endre útra, 15 órára volt meghírdetve a buli, már messziről lehetett látni a találkahelyet, zászlórengeteg vezette a szemet odáig, kiváltképp jobbikos zászló de a magyar trikolor is kellőképpen képviseltette magát, mindenkin kokárda szigorúan, még a kutyák nyakláncán is, ő is nemzeti érzületű a kutyafáját neki..


Én marha elkezdtem befelé húzódni, és vadul kattingatni a fotómasinámmal, jók voltak a fényviszonyok, és lenyűgöző volt a zászlórengeteg, tényleg, tulzás nélkűl állíthatom, magyarország összes zászlaja ott volt...


Szóval azért voltam marha mert a tömeg körbefogott, de olyan gyorsan hogy már nem tudtam egy lépést se tenni, ezért sikerültek a képek annyira helyhez kötöttnek, én, nem lévén hivatásos, nem kerülhettem a VIP páholyba, maradtam harctéri tudósító..

Azt hiszem Morvai Krisztina kezdte a műsort vörös mentében, vagy valami hasonlóban, nem volt ünnepi hangulatban, morcos volt...

Felsorolta a 12 pontot



Mit kiván a magyar nemzet.

Legyen béke, szabadság és egyetértés.

  1. Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését.
  2. Felelős ministeriumot Buda-Pesten.
  3. Évenkinti országgyülést Pesten.
  4. Törvény előtti egyenlőséget polgári és vallási tekintetben.
  5. Nemzeti őrsereg.
  6. Közös teherviselés.
  7. Urbéri viszonyok megszüntetése.
  8. Esküdtszék, képviselet egyenlőség alapján.
  9. Nemzeti Bank.
  10. A' katonaság esküdjék meg az alkotmányra, magyar katonáinkat ne vigyék külföldre, a' külföldieket vigyék el tőlünk.
  11. A' politikai statusfoglyok szabadon bocsáttassanak.
  12. Unio.

Egyenlőség, szabadság, testvériség!



Valami jogi furfanggal Budaházy mint politikai fogoly is helyet kapott a 12. pontban  ( mosolygok )


Pőrzse az " ADJON AZ ISTEN "  szlogennel melegítette a jelenlevőket akik SZEBB JÖVŐT ! -el  válaszoltak, mit válaszoltak, harsogtak...

a fák levelei is megrezzentek, hatásos mit ne mondjak erőt képviselt, és összefogást, egyedi na..


A jelenlevők létszáma olyan 30 ezer ember, és érdekes módon mindenki a korosztályombéli ( 50 éves )  mint a katonák, fegyelmezetten állták végig a közel két órás műsort, a maskarába öltözött katonák főleg a színpad képen kaptak helyet, kakastollas fekete egyenruhás csendőrség, oldalukon gázálarc, mint a háborúban, csak a fegyver hiányzott..


Vona Gábor az esti, vagy inkább a kora esti adás fénypontja, kemény határozott szokásos " ADJON AZ ISTEN ! "  " SZEBB JŐVŐT " válaszolta a 30 ezer ember, még a fogtömésem is bemozdult, reméltem hogy nem most fogjuk megrohanni a téli palotát..  vagy is izé, a parlamentet..


Azt mondta Vona amit egy szónoktól elvárható, elszámolás, a politikai foglyok szabadon bocsátása ( ez valami központi kérdés lehet )

a képviselők visszahívhatósága, a törvények szigorú betartása, 20 évet a 20 évért, a fidesz kétszínűségére is utalt, no meg arra hogy nekik már nem elég a parlamentbe jutni, már nagyobb az étvágy, nyerni akarnak, itt az idő most vagy soha !


Ha szinházi előadásnak akarták, engem lenyűgözött, meg volt a dráma...

 

Egész úton hazafelé azt kérdeztem magamtól, hogy jutottunk idáig, és hogy miért rontottuk el ?    ...szabadságharc lesz ennek a vége, vagy trianon ?


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása