Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

Ideje csomagolni!

2010. március 16. - Harun al Rasid

Orbán Viktor új céget alapított?

Orbán Viktor új céget alapított?

A gyanúm, még nyáron kezdődött, mikor is beérkeztem az új munkahelyemre.Szétnéztem, a falak még tiszták voltak, de a sarokban már látszott egy ifjú pókháló kezdeménye. Nyilván Ő is rám várt meg, az a sok boríték az asztalon, amit valójában nem is nekem készítettek oda. Szóval nagyon meleg volt, amikor elfoglaltam az irodámat, de valami furcsa érzés kezdett úrrá lenni rajtam, ami folyton hűtötte a testemet. Lehet, hogy nem ide való vagyok? Kérdeztem magamtól, miközben a jelentéseket nézegettem. Folyamatosan azok a mondatok csengtek a fülembe, amiket Orbán Viktor mondott egy örömittas beszédében:

- Ne csomagoljanak ki!

Szokatlan kijelentés volt ez számomra, hiszen a pártban megnyugtattak, hogy nincs semmi probléma és nyugodtan rendezkedjek be, mert ez csak egy európai parlamenti választás és nem lesz semmilyen hatással az új munkakörömre. Emlékszem, még nagyokat viccelődtek is rajtam, hogy én mennyire megijedtem, sokáig beszédtéma is volt ez a pártszékházban. Ezekkel a gondoltatokkal vágtam neki az új munkakörömnek és végeztem a dolgomat, ahogyan azt elvárta tőlem a munkaköri leírásom. Sokat sétáltam és nagyokat beszélgettem a vállalat telefonján, de kérem szépen ez nem bűn, hiszen fontos információkra tettem szert eközben és még a cég profitja is emelkedett. Nagy volt rajtam a nyomás - válságidő is volt -  és sokszor vettem észre, hogy  az irodába töltöm az éjszakáimat. A titkárnőm - nevezett Margit - nagyon szívélyes volt. A kezdetektől mellettem állt és gyakran bent éjszakázott velem, hogy másnap reggelre minden a helyére kerüljön. Rengeteg szerződést kötöttem és alig látszottam ki a dobozoktól, amikben az iratokat tároltuk. Az irodám olyan képet festett,mint egy raktár, amit nem ürítenek ki soha. A hétvégéimet is tárgyalásokkal töltöttem, mert a hétköznapok már teljesen tele voltak megbeszélésekkel, meg persze a sétáimra is időt kellett szakítanom. Sajnos a munkámat sokszor zavarták meg ügyészségi emberek, de megértem, mert a munkájukat végezték és nem csináltam belőle nagy ügyet. Volt olyan,hogy valakit magukkal vittek, de hamar találkoztunk vele a tévében és megnyugodtunk,hogy jól érzi ott magát és Ő is gyorsan kicsomagolt az új szálláshelyén. Itt kezdett bizonyossá válni! Olyan érdekesnek találtam, hogy ezzel a "csomagolás" kifejezéssel milyen gyakran találkozom a beszédei során. Akkor még csak gyanakodtam, de mára teljesen világossá vált az egész!

Orbán Viktor új céget alapíthatott!

Azért nem jelentem ki biztosan, mert még nem találtam rá megdönthetetlen bizonyítékot, de minden jel arra utal, hogy csomagolási eljárásokkal foglalkozik. Mi sem lehetne egyértelműbb annál, mint hogy minap is ezt a kifejezést használta több ezer ember előtt:

- Ideje csomagolni!

Okos ember ez a Viktor,mert tényleg érdemes ezzel foglalkozni. Egyrészt azért, mert mostanában sok megrendelése lehet, másrészt pedig hosszú távon is biztos befektetésnek tűnik. Úgy döntöttem,hogy felterjesztem az elnökség elé, hát ha mi is megcsíphetünk egy részt ebből a kiválónak tűnő üzletből.

Remélem nem mondják nekem is, hogy ideje csomagolni......

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása