Gondolatok, ellenszélben. Aki profi hajós, az ellenszélben is képes előre haladni.

Ellenszélben

Ellenszélben

A fas.-írt hódítása!

2010. március 07. - Harun al Rasid

A Fas.-írt más néven: Fasiszták és antifasiszták beszélgetésének lebonyolítására létrehozott felület.

A Fas.-írt más néven: Fasiszták és antifasiszták beszélgetésének lebonyolítására létrehozott felület.

 

Kis hazánkban sokan sokféle képen gondolkodnak. Sokan az állam nagyobb szerepvállalását sürgetik, mások pedig egy lazább gondoskodású országot szeretnének létrehozni. Vagy a hazai identitás kiemelését látjuk követhetőnek vagy a közösségi, liberális gondolkodást értelmezhetőnek.Teljesen mindegy, hogy ki miben látja  hazánk felemelkedését, a lényeg úgyis abban van, hogy mi mind az érdekét szolgáljuk! Én, aki tudatosan nem szeretem, hogy minden ideológiai nézetem nyilvános legyen, nem tudok érdemben a Fas-írt-hoz hozzászólni.Az én eszmeiségem sokak számára hiányos, így kiestem a hiteles írók táborából. Ezt másoknak kell megtenni! Azoknak, akik úgy gondolják, hogy századunkban még mindig van értelme előhozni, hogy értékrendje, még mindig követhető nagyobb rétegek számára! Azoknak, akik úgy látják, hogy beszélni kell róla, hogy a fasizmus, még mindig beszédtéma legyen! Hát legyen! Nyíltan és mindenki által értelmezhetően írjuk le a fas.-írt- ot! Legyen mindenkinek tiszta, hogy ki áll szóba a követőivel és miért. Legyen látható, hogy ki ellenzi és miért látja veszélyesnek a térhódítását. Tőlem ilyet senki se várjon. Azért ne, mert nem tudok róla annyit, ami  hitelesnek bizonyulna és követőit sem láttam soha! Ellenzőivel sem találkoztam és csak a "történelemórán" hallottam a létezésükről! Ellenben sokan - itt a nolblogon - sokat tudnak róla és úgy látom, hogy elég hiteles képet tudnak alkotni a létezéséről. Ismerik a követőit és az ellenzőit is. Legyen mindenki számára elérhető - ne úgy, mint az ügynöklista - és mazsolázva a tulajdonságai között mindenki el tudja dönteni, hogy beleilleszkedik e a jelelegi társadalmi berendezkedésünkbe! Bizonyára most elgondolkodik mindenki, hogy ez miért fontos és miért kell kihangsúlyozni a jelenlétét! Ezt mindenkinek magában kell megválaszolnia.........

Remélem - a Fasizmust - általuk én is jobban megismerem!

 

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása